Konferencja Sekretarzy 2024

Informacje o wydarzeniu

Początek 16-10-2024 (godz: 8:45)
Koniec 16-10-2024 (godz: 14:00)
Ilość miejsc 87
Zarejestrowanych 85
Dostępnych 2
Koniec rejestracji 09-10-2024
Miejsce CBR

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie

Opis

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam Sekretarzy Gmin i kluczowych użytkowników systemów eDokument do uczestnictwa w dwunastej już edycji  konferencji „Usprawnianie elektronicznej administracji”. W terminie 16 października 2024 roku /tj. środa/ będziemy mieli przyjemność spotkać się z Państwem na terenie Centrum Badawczo Rozwojowego REKORD w Bielsku-Białej przy ul. Kasprowicza 3.

W trakcie tegorocznego spotkania opowiemy miedzy innymi co słychać w temacie eDoręczeń oraz jak się przygotować do ich obsługi od dnia 01.01.2025 roku. Przybliżymy Państwu procesową obsługę dowolnych formularzy elektronicznych w urzędzie. O swoich doświadczeniach związanych z wdrożeniem systemu eDokument EZD.JST opowie nasz gość z Urzędu Miasta w Płocku.

 

Informacje organizacyjne:

  • Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na naszej stronie: https://szkolenia.rekord.com.pl/ratusz/konferencje/konferencja-sekretarzy 
  • Termin przyjmowania zgłoszeń upływa z dniem 9 października 2024r. 
    (organizator zastrzega sobie prawo zamknięcia listy we wcześniejszym terminie w przypadku wykorzystania limitu dostępnych miejsc)
  • Uczestnikom spotkania zapewniamy:
    • materiały konferencyjne (w formie elektronicznej dostępne na stronie szkolenia.rekord.com.pl),
    • wyżywienie
  • Termin spotkania: 16 października 2024 roku (środa)
  • Miejsce: Bielsko-Biała – Centrum Badawczo Rozwojowe Rekord, ul. Kasprowicza 3,

 

Koszty uczestnictwa:

  • 1200 zł netto za osobę /1476 zł brutto (pełna odpłatność),
  • 800 zł netto za osobę /984 zł brutto (obniżona opłata dla przedstawicieli danej jednostki posiadających aktualną umowę serwisu i nadzoru autorskiego),
  • bezpłatnie dla 2 przedstawicieli danej jednostki posiadającej wykupioną usługę pakietu szkoleniowego w ramach aktualnej umowy serwisu i nadzoru autorskiego

Cena konferencji nie uwzględnia kosztów ewentualnego noclegu, które wynoszą 200 zł/osoba (ze śniadaniem).

Agenda wydarzenia

8:45 - 9:15

Rejestracja uczestników konferencji (ul. Kasprowicza 3)

9:15 - 9:30

Przywitanie uczestników, przedstawienie tematyki spotkania

Janusz Szymura - Prezes Zarządu Rekord SI

9:30 - 10:50

Platforma eDokumentEZD- gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy

Wojciech Sikora - Dyrektor ds. systemów ECM i Infrastruktury

eDoręczenia - jak się przygotować po raz kolejny

Paweł Pietraszko - Kierownik Zespołu ds. rozwoju platformy eDokument/ Product Manager

10:50 - 11:20

Przerwa

11:20 - 11:45

Doświadczenia z wdrożenia – o wdrożeniu systemu eDokument EZD.JST i Rejestrów w Urzędzie Miasta Płocka

Rafał Frankowski - Urząd Miasta Płock

11:45 - 12:25

Obsługa procesowa formularzy wewnątrz urzędu

Joanna Łaczny - Analityk/ Product Manager

12:25 - 12:45

Karta Mieszkańca w aplikacji mobilnej

Marcin Król – Prezes Zarządu Rekord Mobile

12:45 - 13:05

Przerwa

13:05 - 14:05

eDokumentEZD.JST - co nowego w systemie

Paweł Pietraszko - Kierownik Zespołu ds. rozwoju platformy eDokument/ Product Manager

14:05 - 14:25

Komunikacja w Urzędzie: szyfrować czy ryzykować?

Szymon Apacki - Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa

14:25 - 14:45

Podsumowanie konferencji, lunch

po 14:45

Rozmowy i możliwość indywidualnych konsultacji z pracownikami firmy REKORD

Prelegenci

Janusz Szymura

Prezes Zarządu

Paweł Pietraszko

Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager

Wojciech Sikora

Dyrektor Pionu ECM

Marcin Król

Prezes Zarządu Rekord Mobile

Joanna Łaczny

Analityk, Product Manager

Szymon Apacki

Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa

Rafał Frankowski

Rafał Frankowski – Główny Specjalista w Referacie Informatyki oraz Zespole Elektronicznego Obiegu Dokumentów, Urząd Miasta Płocka

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie