Konferencja Sekretarzy 2024
Informacje o wydarzeniu
Początek | 16-10-2024 (godz: 8:45) |
Koniec | 16-10-2024 (godz: 14:00) |
Ilość miejsc | 87 |
Zarejestrowanych | 85 |
Dostępnych | 2 |
Koniec rejestracji | 09-10-2024 |
Miejsce | CBR |
Opis
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszam Sekretarzy Gmin i kluczowych użytkowników systemów eDokument do uczestnictwa w dwunastej już edycji konferencji „Usprawnianie elektronicznej administracji”. W terminie 16 października 2024 roku /tj. środa/ będziemy mieli przyjemność spotkać się z Państwem na terenie Centrum Badawczo Rozwojowego REKORD w Bielsku-Białej przy ul. Kasprowicza 3.
W trakcie tegorocznego spotkania opowiemy miedzy innymi co słychać w temacie eDoręczeń oraz jak się przygotować do ich obsługi od dnia 01.01.2025 roku. Przybliżymy Państwu procesową obsługę dowolnych formularzy elektronicznych w urzędzie. O swoich doświadczeniach związanych z wdrożeniem systemu eDokument EZD.JST opowie nasz gość z Urzędu Miasta w Płocku.
Informacje organizacyjne:
- Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na naszej stronie: https://szkolenia.rekord.com.pl/ratusz/konferencje/konferencja-sekretarzy
- Termin przyjmowania zgłoszeń upływa z dniem 9 października 2024r.
(organizator zastrzega sobie prawo zamknięcia listy we wcześniejszym terminie w przypadku wykorzystania limitu dostępnych miejsc) - Uczestnikom spotkania zapewniamy:
- materiały konferencyjne (w formie elektronicznej dostępne na stronie szkolenia.rekord.com.pl),
- wyżywienie
- Termin spotkania: 16 października 2024 roku (środa)
- Miejsce: Bielsko-Biała – Centrum Badawczo Rozwojowe Rekord, ul. Kasprowicza 3,
Koszty uczestnictwa:
- 1200 zł netto za osobę /1476 zł brutto (pełna odpłatność),
- 800 zł netto za osobę /984 zł brutto (obniżona opłata dla przedstawicieli danej jednostki posiadających aktualną umowę serwisu i nadzoru autorskiego),
- bezpłatnie dla 2 przedstawicieli danej jednostki posiadającej wykupioną usługę pakietu szkoleniowego w ramach aktualnej umowy serwisu i nadzoru autorskiego
Cena konferencji nie uwzględnia kosztów ewentualnego noclegu, które wynoszą 200 zł/osoba (ze śniadaniem).
Agenda wydarzenia
8:45 - 9:15 |
Rejestracja uczestników konferencji (ul. Kasprowicza 3) |
9:15 - 9:30 |
Przywitanie uczestników, przedstawienie tematyki spotkaniaJanusz Szymura - Prezes Zarządu Rekord SI |
9:30 - 10:50 |
Platforma eDokumentEZD- gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamyWojciech Sikora - Dyrektor ds. systemów ECM i Infrastruktury |
eDoręczenia - jak się przygotować po raz kolejnyPaweł Pietraszko - Kierownik Zespołu ds. rozwoju platformy eDokument/ Product Manager |
|
10:50 - 11:20 |
Przerwa |
11:20 - 11:45 |
Doświadczenia z wdrożenia – o wdrożeniu systemu eDokument EZD.JST i Rejestrów w Urzędzie Miasta PłockaRafał Frankowski - Urząd Miasta Płock |
11:45 - 12:25 |
Obsługa procesowa formularzy wewnątrz urzęduJoanna Łaczny - Analityk/ Product Manager |
12:25 - 12:45 |
Karta Mieszkańca w aplikacji mobilnejMarcin Król – Prezes Zarządu Rekord Mobile |
12:45 - 13:05 |
Przerwa |
13:05 - 14:05 |
eDokumentEZD.JST - co nowego w systemiePaweł Pietraszko - Kierownik Zespołu ds. rozwoju platformy eDokument/ Product Manager |
14:05 - 14:25 |
Komunikacja w Urzędzie: szyfrować czy ryzykować?Szymon Apacki - Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa |
14:25 - 14:45 |
Podsumowanie konferencji, lunch |
po 14:45 |
Rozmowy i możliwość indywidualnych konsultacji z pracownikami firmy REKORD |
Prelegenci
Janusz Szymura
Prezes Zarządu
Paweł Pietraszko
Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager
Wojciech Sikora
Dyrektor Pionu ECM
Marcin Król
Prezes Zarządu Rekord Mobile
Joanna Łaczny
Analityk, Product Manager
Szymon Apacki
Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa
Rafał Frankowski
Rafał Frankowski – Główny Specjalista w Referacie Informatyki oraz Zespole Elektronicznego Obiegu Dokumentów, Urząd Miasta Płocka