Webinar e-Doręczenia w systemie eDokument
Informacje o wydarzeniu
Początek | 16-11-2023 (godz: 10:00) |
Koniec | 16-11-2023 (godz: 12:00) |
Ilość miejsc | Bez limitu |
Zarejestrowanych | 618 |
Koniec rejestracji | 15-11-2023 |
Miejsce | Online |
Opis
Szanowni Państwo,
Od 10 grudnia 2023 roku m.in. podmioty publiczne będą miały obowiązek korzystania z e-Doręczeń, czyli elektronicznego odpowiednika listu poleconego za potwierdzeniem odbioru.
Zapraszamy na webinarium poświęcone zagadnieniom związanym z obsługą e-Doręczeń w systemie eDokument autorstwa firmy Rekord SI.
Webinarium zostało podzielone na dwie części:
- część I jest przeznaczona dla urzędów Miast i Gmin, Starostw Powiatowych, Jednostek Samorządowych oraz Samorządowych Kolegiów Odwoławczych korzystających z systemu eDokument, autorstwa firmy Rekord, które mają obowiązek korzystania z Publicznej Usługi Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego (PURDE) od 10 grudnia 2023 r.
- część II jest przeznaczona dla Samorządowych Kolegiów Odwoławczych korzystających z systemu eDokument, autorstwa firmy Rekord, które mają obowiązek korzystania z Publicznej Usługi Hybrydowej (PUH) od 10 grudnia 2023 r. oraz jednostek zainteresowanych tą formą wysyłki
Agenda webinarium:
Część I
- Omówienie podstawowych pojęć związanych z e-Doręczeniami w zakresie PURDE – publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego
- Jak przygotować się na e-Doręczenia (PURDE)
- procedura uzyskania adresu do e-Doręczeń u publicznego dostawcy usługi
- omówienie procedury aktualizacji systemu eDokument i usług zależnych
- konfiguracja integracji w systemie eDokument oraz w systemie e-Doręczeń
- Praca w systemie eDokument w zakresie PURDE
- import dokumentów z platformy e-Doręczeń
- przygotowanie dokumentu do wysłania
- synchronizacja podmiotów w dokumencie z BAE
- wysyłka dokumentu z walidacją plików
- pobieranie statusów (dowodów) dla przesyłek wysłanych
- Praca w systemie eDokument w zakresie wyszukiwania adresów w BAE
- Podsumowanie
Część II
- Omówienie podstawowych pojęć związanych z e-Doręczeniami w zakresie PUH – publiczna usługa hybrydowa
- Jak przygotować się na e-Doręczenia (PUH)
- konfiguracja parametrów PUH w systemie eDokument
- Praca w systemie eDokument w zakresie PUH (dla zainteresowanych)
- przygotowanie dokumentu do wysłania
- wysyłka dokumentu z walidacją plików
- pobieranie statusów (dowodów) dla przesyłek wysłanych
- Podsumowanie
Prelegenci
Paweł Pietraszko
Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager