Webinar e-Doręczenia w systemie eDokument

Informacje o wydarzeniu

Początek 16-11-2023 (godz: 10:00)
Koniec 16-11-2023 (godz: 12:00)
Ilość miejsc Bez limitu
Zarejestrowanych 618
Koniec rejestracji 15-11-2023
Miejsce Online

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie

Opis

Szanowni Państwo,

Od 10 grudnia 2023 roku m.in. podmioty publiczne będą miały obowiązek korzystania z e-Doręczeń, czyli elektronicznego odpowiednika listu poleconego za potwierdzeniem odbioru.

Zapraszamy na webinarium poświęcone zagadnieniom związanym z obsługą e-Doręczeń w systemie eDokument autorstwa firmy Rekord SI.

 

Webinarium zostało podzielone na dwie części:

- część I jest przeznaczona dla urzędów Miast i Gmin, Starostw Powiatowych, Jednostek Samorządowych oraz Samorządowych Kolegiów Odwoławczych korzystających z systemu eDokument, autorstwa firmy Rekord, które mają obowiązek korzystania z Publicznej Usługi Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego (PURDE) od 10 grudnia 2023 r.

- część II jest przeznaczona dla Samorządowych Kolegiów Odwoławczych korzystających z systemu eDokument, autorstwa firmy Rekord, które mają obowiązek korzystania z Publicznej Usługi Hybrydowej (PUH) od 10 grudnia 2023 r. oraz jednostek zainteresowanych tą formą wysyłki 

 

Agenda webinarium:

Część I

  1. Omówienie podstawowych pojęć związanych z e-Doręczeniami w zakresie PURDE publiczna usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego
  2. Jak przygotować się na e-Doręczenia (PURDE)
    • procedura uzyskania adresu do e-Doręczeń u publicznego dostawcy usługi
    • omówienie procedury aktualizacji systemu eDokument i usług zależnych
    • konfiguracja integracji w systemie eDokument oraz w systemie e-Doręczeń
  3. Praca w systemie eDokument w zakresie PURDE
    • import dokumentów z platformy e-Doręczeń
    • przygotowanie dokumentu do wysłania
    • synchronizacja podmiotów w dokumencie z BAE
    • wysyłka dokumentu z walidacją plików
    • pobieranie statusów (dowodów) dla przesyłek wysłanych
  4. Praca w systemie eDokument w zakresie wyszukiwania adresów w BAE
  5. Podsumowanie

Część II

  1. Omówienie podstawowych pojęć związanych z e-Doręczeniami w zakresie PUH publiczna usługa hybrydowa
  2. Jak przygotować się na e-Doręczenia (PUH)
    • konfiguracja parametrów PUH w systemie eDokument
  3. Praca w systemie eDokument w zakresie PUH (dla zainteresowanych)
    • przygotowanie dokumentu do wysłania
    • wysyłka dokumentu z walidacją plików
    • pobieranie statusów (dowodów) dla przesyłek wysłanych
  4. Podsumowanie

 

Prelegenci

Paweł Pietraszko

Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie