Rejestry - konfiguracja formularzy, podstawowa obsługa administracyjna (dla Administratorów)

Informacje o wydarzeniu

Początek 19-12-2023 (godz: 10:00)
Koniec 19-12-2023 (godz: 11:00)
Ilość miejsc Bez limitu
Zarejestrowanych 41
Koniec rejestracji 18-12-2023
Miejsce Online

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie

Opis

Szanowni Państwo,

Zapraszamy na webinarium dotyczące systemu Rejestry: "Konfiguracja formularzy, podstawowa obsługa administracyjna rejestrów".

Webinarium przeznaczone jest dla administratorów systemu. 

Webinarium jest bezpłatne dla użytkowników korzystających z usługi Pakietu Szkoleniowego oraz tych, którzy zakupili system Rejestry. 

 

Zakres tematyczny:

1. Tworzenie definicji rejestru

  • Powiązania do innych rejestrów i do eDoka (info, że zostanie omówione w dalszym etapie)
  • Rodzaje pól i ich parametry
  • Pola z AdminaXE i uPodmiodu
  • Pole typu lista
  • Pole wyliczeniowe
  • Sekcje
  • Publikowanie definicji i cofanie publikacji
  • Konfiguracja widoku zbiorczego

2. Tworzenie słowników (zwykłych i zależnych)

3. Powiązania z eDokument i z innymi rejestrami

4. Rejestry Detail i Detail Link

5. Nadawanie uprawnień

6. Importy z csv

7. Szablony raportów

Prelegenci

Joanna Łaczny

Analityk, Product Manager

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie