Konferencja "Usprawnianie elektronicznej administracji" 2025
Początek | 24-09-2025 (godz: 9:00) |
Koniec | 24-09-2025 (godz: 14:00) |
Ilość miejsc | 84 |
Zarejestrowanych | 84 |
Dostępnych | 0 |
Koniec rejestracji | 19-09-2025 |
Miejsce | CBR |
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w XIII edycji konferencji Usprawnianie elektronicznej administracji odbywającej się w Bielsku-Białej w dniu 24 września br. /tj. środa/.
Wydarzenie kierowane jest do Sekretarzy Gmin, osób odpowiedzialnych za kwestie organizacyjne w gminach oraz kluczowych użytkowników systemów eDokument.
Tematyka tegorocznej konferencji będzie zdominowana przez zagadnienia związane z przyszłorocznym pojawieniem się konieczności obligatoryjnej obsługi dokumentów faktur poprzez platformę KSeF (Krajowy System e-Faktur). Przedstawimy zagadnienia związane z integracją z tą platformą w zakresie pobierania i wysyłki dokumentów, integracji aplikacji dziedzinowych oraz procesowej obsługi dokumentów (faktur, umów) w systemie eDokument EZD.JST.
Na konferencji wystąpią również nasi Goście. Tym razem będą to przedstawiciele Urzędu Miasta w Siechnicach, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami z błyskawicznego przejścia do pracy w trybie EZD we wszystkich obszarach funkcjonowania urzędu.
Jak zwykle opowiemy także o najważniejszych nowościach funkcjonalnych i kierunkach rozwoju platformy eDokument EZD.JST.
8:30 - 9:00 |
Rejestracja uczestników konferencji |
9:00 - 9:20 |
Przywitanie uczestników i przedstawienie tematyki spotkaniaJanusz Szymura - Prezes Zarządu |
9:20 - 9:50 |
Platforma eDokumentEZD dziś i jutroWojciech Sikora- Dyrektor ds. systemów ECM i Infrastruktury |
9:50 - 10:50 |
KSeF – warianty implementacji – aspekt dokumentowyPiotr Szymura - Wiceprezes, Dyrektor Pionu Rozwoju Oprogramowania |
10:50 - 11.35 |
Przerwa kawowo-konsultacyjna
|
11:35 - 12:20 |
Doświadczenia z wdrożenia – błyskawiczne przejście do trybu EZD w Urzędzie Miejskim w SiechnicachMichał Świech – Dyrektor Wydziału Finansowo- KsięgowegoGrzegorz Woźniak – Główny InformatykWojciech Tórz - Starszy Inspektor (Archiwista zakładowy, Koordynator czynności kancelaryjnych) |
12:20 - 13:00 |
Praca z modelem procesu na przykładzie procesu opisywania faktur zakupowychPrzemysław Bryndza -Zastępca Dyrektora Pionu ECM/ Kierownik Działu Wdrożeń Platformy eDokument |
13:00 - 13:30 |
eUsługi w pakiecie RatuszTomasz Borecki - Dyrektor ds. Oprogramowania dla Administracji Publicznej |
13:30 - 14:00 |
Portal pracowniczy – nowa odsłonaJacek Łyszczek - Dyrektor działu wdrożeń systemów kadrowo – płacowychDawid Hudziak -Młodszy wdrożeniowiec systemów informatycznych |
14:00 - 14:30 |
Podsumowanie konferencji, lunch |
po 14:30 |
Rozmowy i możliwość indywidualnych konsultacji z pracownikami firmy REKORD |