Forum Użytkowników Pakietu Ratusz 2024

Informacje o wydarzeniu

Początek 13-06-2024
Koniec 14-06-2024
Ilość miejsc 111
Zarejestrowanych 111
Dostępnych 0
Koniec rejestracji 12-06-2024
Miejsce Hotel Ibis Styles

Przykro nam ale ilość miejsc na to wydarzenie jest wyczerpana

Opis

Szanowni Państwo,

 

Znamy już datę tegorocznego Forum Użytkowników pakietu RATUSZ® !

W tym roku spotykamy się w Bielsku-Białej w dniach 13-14 czerwca br. (czwartek-piątek).

Serdecznie zapraszamy do aktywnego uczestnictwa osoby odpowiedzialne za rozwój informatyki w jednostkach administracji publicznej.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

  • Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na naszej stronie
  • Termin przyjmowania zgłoszeń upływa z dniem 6 czerwca 2024r. (organizator zastrzega sobie prawo zamknięcia listy we wcześniejszym terminie w przypadku wykorzystania limitu dostępnych miejsc)
  • Uczestnikom spotkania zapewniamy:
    • materiały konferencyjne,
    • nocleg podczas konferencji tj. z 13 na 14 czerwca br. (nocleg z 12.06 na 13.06 jest noclegiem indywidualnie płatnym, 125 zł/osoba, https://centrumsporturekord.pl/hotel/pokoje/, doba hotelowa trwa od godz. 14.00 do godz. 12.00)
    • wyżywienie
  • Miejsce: Sala konferencyjna Hotelu Ibis, ul. Żywiecka 93, B-B, Centrum Badawczo Rozwojowe Rekord, ul. Kasprowicza 3, B-B
  • Koszt uczestnictwa w FORUM UŻYTKOWNIKÓW: 2 000 zł netto* /osoba

*Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla przedstawiciela Urzędu posiadającego aktualną umowę serwisu i nadzoru autorskiego (ilość osób uszczegóławia zapis §3 ust.4 /w zakresie dodatkowej współpracy/, pkt.2 posiadanej umowy serwisu i nadzoru autorskiego)

 

OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA ORGANIZACJĘ:

Organizacyjnie: Agnieszka Biszof - Lider zespołu obsługi klienta Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; +48 795 567 844; (33)49 78 300 wew. 2

Merytorycznie: Tomasz Borecki- Dyrektor ds. Oprogramowania dla Administracji Publicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; +48 608 082 024; (33)49 78 300 wew. 3

Agenda wydarzenia

DZIEŃ I – czwartek 13.VI.2024r.

8:45 - 9:15

Rejestracja uczestników konferencji (Hotel ibis Styles, ul. Żywiecka 93)

9:15 - 11.00

Otwarcie konferencji, kierunki rozwoju firmy oraz pakietu Ratusz

Janusz Szymura - Prezes Zarządu Rekord SI

Infrastruktura i architektura pakietu Ratusz

Piotr Szymura - Wiceprezes, Dyrektor Pionu Rozwoju Oprogramowania

Komunikacja z mieszkańcami poprzez Ratusz24 oraz aplikacje mobilne mMieszkaniec , mObywatel

Tomasz Borecki - Dyrektor Pionu Ratusz
Robert Gawlak - Zastępca dyrektora Pionu Rozwoju Oprogramowania
Marcin Król –Prezes Zarządu Rekord Mobile

11:00 - 11:20

Przerwa kawowa

11:20 - 12:50

Migracja na nowe rozwiązania Budżetowe -wymogi techniczne i organizacyjne

Wojciech Michalik - Product Manager / Konsultant ds. systemów budżetowych
Maksymilian Hałas - p.o. Dyrektor Działu Finansów Budżetowych

Możliwość pozyskania dofinansowania na informatyzację urzędów ze środków zewnętrznych, w tym z funduszy europejskich

Ilona Filimowska - Kierownik Działu Sprzedaży

12:50 - 13:00

Przerwa techniczna

13:00 - 14.30

Prezentacje użytkowników pakietu Ratusz

QUIZ z wiedzy o Rekordzie (joinmyquiz.com)

14:30 - 15:45

Lunch (CBR ul. Kasprowicza 3)

Możliwość indywidualnych konsultacji ze specjalistami REKORDu

16:00

Przejazd autokarem do Zamku Książąt Sułkowskich, Starej Fabryki

16:30 - 22.00

Zwiedzanie Zamku Książąt Sułkowskich, Starej Fabryki oraz Browaru Miejskiego

22:00

Przejazd autokarem do Hotelu ibis Styles, ul Żywiecka 93 oraz do Ośrodka Sportowo-Szkoleniowego Rekord, ul. Startowa 13

DZIEŃ II – piątek 14.VI.2024r.

8:00 - 9:00

Śniadanie

9:30 - 11:00

Nowości i kierunki rozwoju platformy eDokumentEZD.JST

Wojciech Sikora - Dyrektor Pionu ECM
Paweł Pietraszko - Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager

SearchRay - polskie narzędzie automatyzujące i zwiększające bezpieczeństwo informacji

Patrycja Hrabiec-Hojda - Search Tools sp. z o.o.

11:00 - 11:30

Przerwa kawowa

11:30 - 13:00

Nowości w pakiecie Ratusz

eDzierżawy, eFaktura -kierunki rozwoju systemów opłatowych

Tomasz Opala - Kierownik zespołu wdrożeń systemów ewidencyjnych, opłat i GIS

e-Doręczenia w systemach podatkowo-opłatowych

Tomasz Borecki - Dyrektor Pionu Ratusz

Nowe funkcjonalności Portalu Pracowniczego i współpraca z modułem Delegacje

Jacek Łyszczek - Dyrektor Działu Wdrożeń Systemów Kadrowo-Płacowych

Rekord Mobile – nowości

Marcin Król - Prezes Zarządu Rekord Mobile

13:00 - 13:30

Podsumowanie konferencji

13:30 - 14:30

Lunch (CBR ul. Kasprowicza 3)

Prelegenci

Janusz Szymura

Prezes Zarządu

Piotr Szymura

Wiceprezes, Dyrektor Pionu Rozwoju Oprogramowania

Paweł Pietraszko

Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager

Wojciech Sikora

Dyrektor Pionu ECM

Jacek Łyszczek

Dyrektor działu wdrożeń systemów kadrowo-płacowych

Tomasz Borecki

Dyrektor Pionu Ratusz

Wojciech Michalik

Product Manager / Konsultant ds. systemów budżetowych

Tomasz Opala

Kierownik zespołu wdrożeń systemów ewidencyjnych, opłat i GIS

Marcin Król

Prezes Zarządu Rekord Mobile

Maksymilian Hałas

p.o. Dyrektor Działu Finansów Budżetowych

Ilona Filimowska

Kierownik Zespołu Sprzedaży

Robert Gawlak

Zastępca Dyrektora ds. Rozwoju Oprogramowania

Przykro nam ale ilość miejsc na to wydarzenie jest wyczerpana