Wielkopolska Konferencja Pakietu Ratusz
Informacje o wydarzeniu
Ilość miejsc | 60 |
Zarejestrowanych | 34 |
Dostępnych | 26 |
Koniec rejestracji | 17-11-2023 |
Miejsce | Fałkowo |
Opis
Szanowni Państwo,
Informuję, iż wychodząc naprzeciw zgłaszanym oczekiwaniom organizujemy dla Państwa konferencję Użytkowników pakietu RATUSZ dla urzędów z terenu województwa wielkopolskiego.
Serdecznie zapraszamy trzech przedstawicieli Państwa urzędu, tj.:
- Sekretarzy Gmin oraz kluczowych użytkowników systemów eDokument,
- Skarbników Gmin oraz osoby odpowiedzialne za obsługę finansów Gminy,
- osoby odpowiedzialne za rozwój informatyki w jednostkach administracji samorządowej.
we wtorek - 21 listopada 2023 roku do udziału w konferencji odbywającej się w wielkopolskim biurze Rekordu - VR Inkubator, Fałkowo 1P (62-262 Fałkowo).
Wierzymy, że poruszane podczas konferencji tematy pozwolą uzyskać informacje na interesujące Państwa zagadnienia, a wspólnie spędzony czas zaowocuje pogłębieniem dotychczasowej współpracy.
Mamy również nadzieję, że bliższa Państwu lokalizacja ułatwi podjęcie decyzji o uczestnictwie w organizowanym wydarzeniu.
Już dziś serdecznie zapraszamy do rejestracji oraz uczestnictwa w opisanym wydarzeniu.
Agenda wydarzenia
8:30 - 9:00 |
Rejestracja uczestników konferencji |
9:00 - 9:30 |
Przywitanie uczestników, przedstawienie tematyki spotkaniaJanusz Szymura - Prezes Zarządu REKORD SI |
9:30 - 10:40 |
Systemu eDokument / eDoręczenia w praktyce – funkcjonalność platformy i implementacja integracji w systemie eDokument / Krajowy System e-Faktur (KseF)Paweł Pietraszko - Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager |
10:40 - 11:00 |
mMieszkaniec- kompleksowa aplikacja mobilna do komunikacji samorządu z mieszkańcami. „mTurysta, mKarta –tworzymy przestrzeń dla wszystkich”Marcin Król - Prezes Zarządu Euro Innowacje Software Grupa Rekord |
11:00 - 11:20 |
Przerwa kawowa |
11:20 - 12:50 |
Przedstawienie nowej platformy budżetowej /Budżet 2/ - Nowy portal Finansowo-Budżetowy – Kierunki dalszego rozwoju aplikacji budżetowychWojciech Michalik - Główny konsultant ds. produktu |
Uzupełnienie platformy budżetowej – nowy WPF 2 /nowe spojrzenie na powiązanie z systemami budżetowymi/Ewa Bogacińska - Wdrożeniowiec systemów informatycznych |
|
Systemy kadrowo-płacowe /mobilny Portal Pracowniczy, elektroniczne teczki pracownicze, Delegacje/Jacek Łyszczek - Dyrektor działu wdrożeń systemów kadrowo-płacowych |
|
12:50 - 13:10 |
Przerwa kawowa |
13:10 - 14:30 |
Wymiar 2024 – funkcje zbiorcze, e-Doręczenia. Posesja w mObywatelu – wnioski z realizacji projektuSławomir Siwiec - Kierownik zespołu wdrożeń syst.podatkowych |
System opłat dzierżawnych w wersji przeglądarkowej – nowość!Tomasz Opala - Kierownik zespołu wdrożeń systemów ewidencyjnych, opłat i GIS |
|
14:30 |
Podsumowanie konferencji, możliwość indywidualnych konsultacji |
Prelegenci

Paweł Pietraszko
Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager

Jacek Łyszczek
Dyrektor działu wdrożeń systemów kadrowo-płacowych

Janusz Szymura
Prezes Zarządu

Wojciech Michalik
Główny konsultant ds. produktu

Ewa Bogacińska
Wdrożeniowiec systemów informatycznych

Sławomir Siwiec
Zastępca Dyrektora Pionu Ratusz, Kierownik zespołu wdrożeń systemów podatkowych

Tomasz Opala
Kierownik zespołu wdrożeń systemów ewidencyjnych, opłat i GIS

Marcin Król
Prezes Zarządu Euro Innowacje Software Grupa Rekord