Wielkopolska Konferencja Pakietu Ratusz
Informacje o wydarzeniu
Ilość miejsc | 60 |
Zarejestrowanych | 34 |
Dostępnych | 26 |
Koniec rejestracji | 17-11-2023 |
Miejsce | Fałkowo |
Opis
Szanowni Państwo,
Informuję, iż wychodząc naprzeciw zgłaszanym oczekiwaniom organizujemy dla Państwa konferencję Użytkowników pakietu RATUSZ dla urzędów z terenu województwa wielkopolskiego.
Serdecznie zapraszamy trzech przedstawicieli Państwa urzędu, tj.:
- Sekretarzy Gmin oraz kluczowych użytkowników systemów eDokument,
- Skarbników Gmin oraz osoby odpowiedzialne za obsługę finansów Gminy,
- osoby odpowiedzialne za rozwój informatyki w jednostkach administracji samorządowej.
we wtorek - 21 listopada 2023 roku do udziału w konferencji odbywającej się w wielkopolskim biurze Rekordu - VR Inkubator, Fałkowo 1P (62-262 Fałkowo).
Wierzymy, że poruszane podczas konferencji tematy pozwolą uzyskać informacje na interesujące Państwa zagadnienia, a wspólnie spędzony czas zaowocuje pogłębieniem dotychczasowej współpracy.
Mamy również nadzieję, że bliższa Państwu lokalizacja ułatwi podjęcie decyzji o uczestnictwie w organizowanym wydarzeniu.
Już dziś serdecznie zapraszamy do rejestracji oraz uczestnictwa w opisanym wydarzeniu.
Agenda wydarzenia
8:30 - 9:00 |
Rejestracja uczestników konferencji |
9:00 - 9:30 |
Przywitanie uczestników, przedstawienie tematyki spotkaniaJanusz Szymura - Prezes Zarządu REKORD SI |
9:30 - 10:40 |
Systemu eDokument / eDoręczenia w praktyce – funkcjonalność platformy i implementacja integracji w systemie eDokument / Krajowy System e-Faktur (KseF)Paweł Pietraszko - Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager |
10:40 - 11:00 |
mMieszkaniec- kompleksowa aplikacja mobilna do komunikacji samorządu z mieszkańcami. „mTurysta, mKarta –tworzymy przestrzeń dla wszystkich”Marcin Król - Prezes Zarządu Euro Innowacje Software Grupa Rekord |
11:00 - 11:20 |
Przerwa kawowa |
11:20 - 12:50 |
Przedstawienie nowej platformy budżetowej /Budżet 2/ - Nowy portal Finansowo-Budżetowy – Kierunki dalszego rozwoju aplikacji budżetowychWojciech Michalik - Główny konsultant ds. produktu |
Uzupełnienie platformy budżetowej – nowy WPF 2 /nowe spojrzenie na powiązanie z systemami budżetowymi/Ewa Bogacińska - Wdrożeniowiec systemów informatycznych |
|
Systemy kadrowo-płacowe /mobilny Portal Pracowniczy, elektroniczne teczki pracownicze, Delegacje/Jacek Łyszczek - Dyrektor działu wdrożeń systemów kadrowo-płacowych |
|
12:50 - 13:10 |
Przerwa kawowa |
13:10 - 14:30 |
Wymiar 2024 – funkcje zbiorcze, e-Doręczenia. Posesja w mObywatelu – wnioski z realizacji projektuSławomir Siwiec - Kierownik zespołu wdrożeń syst.podatkowych |
System opłat dzierżawnych w wersji przeglądarkowej – nowość!Tomasz Opala - Kierownik zespołu wdrożeń systemów ewidencyjnych, opłat i GIS |
|
14:30 |
Podsumowanie konferencji, możliwość indywidualnych konsultacji |
Prelegenci
Paweł Pietraszko
Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager
Jacek Łyszczek
Dyrektor działu wdrożeń systemów kadrowo-płacowych
Janusz Szymura
Prezes Zarządu
Ewa Bogacińska
Wdrożeniowiec systemów informatycznych
Sławomir Siwiec
Zastępca Dyrektora Pionu Ratusz, Kierownik zespołu wdrożeń systemów podatkowych
Tomasz Opala
Kierownik zespołu wdrożeń systemów ewidencyjnych, opłat i GIS
Wojciech Michalik
Product Manager / Konsultant ds. systemów budżetowych
Marcin Król
Prezes Zarządu Rekord Mobile