Wielkopolska Konferencja Pakietu Ratusz

Informacje o wydarzeniu

Ilość miejsc 60
Zarejestrowanych 34
Dostępnych 26
Koniec rejestracji 17-11-2023
Miejsce Fałkowo

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie

Opis

Szanowni Państwo,

Informuję, iż wychodząc naprzeciw zgłaszanym oczekiwaniom organizujemy dla Państwa konferencję Użytkowników pakietu RATUSZ dla urzędów z terenu województwa wielkopolskiego.

Serdecznie zapraszamy trzech przedstawicieli Państwa urzędu, tj.:

  • Sekretarzy Gmin oraz kluczowych użytkowników systemów eDokument,
  • Skarbników Gmin oraz osoby odpowiedzialne za obsługę finansów Gminy,
  • osoby odpowiedzialne za rozwój informatyki w jednostkach administracji samorządowej.

we wtorek - 21 listopada 2023 roku do udziału w konferencji odbywającej się w wielkopolskim biurze Rekordu - VR Inkubator, Fałkowo 1P (62-262 Fałkowo).

Wierzymy, że poruszane podczas konferencji tematy pozwolą uzyskać informacje na interesujące Państwa zagadnienia, a wspólnie spędzony czas zaowocuje pogłębieniem dotychczasowej współpracy.

Mamy również nadzieję, że bliższa Państwu lokalizacja ułatwi podjęcie decyzji o uczestnictwie w organizowanym wydarzeniu.

Już dziś serdecznie zapraszamy do rejestracji oraz uczestnictwa w opisanym wydarzeniu.

 

Agenda wydarzenia

8:30 - 9:00

Rejestracja uczestników konferencji

9:00 - 9:30

Przywitanie uczestników, przedstawienie tematyki spotkania

Janusz Szymura - Prezes Zarządu REKORD SI

9:30 - 10:40

Systemu eDokument / eDoręczenia w praktyce – funkcjonalność platformy i implementacja integracji w systemie eDokument / Krajowy System e-Faktur (KseF)

Paweł Pietraszko - Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager

10:40 - 11:00

mMieszkaniec- kompleksowa aplikacja mobilna do komunikacji samorządu z mieszkańcami. „mTurysta, mKarta –tworzymy przestrzeń dla wszystkich”

Marcin Król - Prezes Zarządu Euro Innowacje Software Grupa Rekord

11:00 - 11:20

Przerwa kawowa

11:20 - 12:50

Przedstawienie nowej platformy budżetowej /Budżet 2/ - Nowy portal Finansowo-Budżetowy – Kierunki dalszego rozwoju aplikacji budżetowych

Wojciech Michalik - Główny konsultant ds. produktu

Uzupełnienie platformy budżetowej – nowy WPF 2 /nowe spojrzenie na powiązanie z systemami budżetowymi/

Ewa Bogacińska - Wdrożeniowiec systemów informatycznych

Systemy kadrowo-płacowe /mobilny Portal Pracowniczy, elektroniczne teczki pracownicze, Delegacje/

Jacek Łyszczek - Dyrektor działu wdrożeń systemów kadrowo-płacowych

12:50 - 13:10

Przerwa kawowa

13:10 - 14:30

Wymiar 2024 – funkcje zbiorcze, e-Doręczenia. Posesja w mObywatelu – wnioski z realizacji projektu

Sławomir Siwiec - Kierownik zespołu wdrożeń syst.podatkowych

System opłat dzierżawnych w wersji przeglądarkowej – nowość!

Tomasz Opala - Kierownik zespołu wdrożeń systemów ewidencyjnych, opłat i GIS

14:30

Podsumowanie konferencji, możliwość indywidualnych konsultacji

Prelegenci

Paweł Pietraszko

Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager

Jacek Łyszczek

Dyrektor działu wdrożeń systemów kadrowo-płacowych

Janusz Szymura

Prezes Zarządu

Ewa Bogacińska

Wdrożeniowiec systemów informatycznych

Sławomir Siwiec

Zastępca Dyrektora Pionu Ratusz, Kierownik zespołu wdrożeń systemów podatkowych

Tomasz Opala

Kierownik zespołu wdrożeń systemów ewidencyjnych, opłat i GIS

Wojciech Michalik

Product Manager / Konsultant ds. systemów budżetowych

Marcin Król

Prezes Zarządu Rekord Mobile

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie