Dolnośląska Konferencja Pakietu Ratusz

Informacje o wydarzeniu

Ilość miejsc 40
Zarejestrowanych 34
Dostępnych 6
Koniec rejestracji 17-06-2024
Miejsce Wrocław

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie

Opis

 

Szanowni Państwo,

Informuję, iż wychodząc naprzeciw zgłaszanym oczekiwaniom organizujemy dla Państwa konferencję Użytkowników pakietu RATUSZ dla urzędów z terenu województwa dolnośląskiego.

Wydarzenie kierujemy do:

  • Sekretarzy Gmin oraz kluczowych użytkowników systemów eDokument,
  • Skarbników Gmin oraz osoby odpowiedzialne za obsługę finansów Gminy,
  • osób odpowiedzialnych za rozwój informatyki w jednostkach administracji samorządowej.

Serdecznie zapraszamy trzech przedstawicieli Państwa urzędu do udziału w konferencji odbywającej się:

Termin: 19 czerwca 2024 roku (tj. środa)

Miejsce: Wrocław ul. Swobodna 1 (50-088) -dolnośląskie biuro firmy Rekord.

Aquarius Business House

Piętro IV

Windy po prawej stronie od wejścia głównego.

Przedstawimy Państwu zagadnienia związane z wyzwaniami stojącymi przed samorządami w najbliższym czasie, min. związanymi ze zmianami prawnymi  oraz przybliżymy usprawnienia w funkcjonowaniu systemów pakietu Ratusz.

Wierzym, że wspólnie spędzony czas zaowocuje pogłębieniem dotychczasowej współpracy, a bliższa niż dotychczas lokalizacja ułatwi Państwu podjęcie decyzji o uczestnictwie w organizowanym wydarzeniu.

Już dziś serdecznie zapraszamy do rejestracji.

 

OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA ORGANIZACJĘ:

Organizacyjnie: Agnieszka Biszof - Lider zespołu obsługi klienta Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; +48 795 567 844; (33)49 78 300 wew. 2

Agenda wydarzenia

9:00 - 9:30

Rejestracja uczestników

9:30 - 10:00

Otwarcie konferencji, kierunki rozwoju firmy oraz pakietu Ratusz

Janusz Szymura - Prezes Zarządu Rekord SI

10:00 - 11:30

Infrastruktura i architektura techniczna oraz Krajowy System e-Faktur (KseF) –koncepcja obsługi faktur elektronicznych w pakiecie RATUSZ

Maksymilian Hałas - p.o. Dyrektor Działu Finansów Budżetowych

Prezentacja nowych rozwiązań Budżetowych oraz zasad migracji - wymogi techniczne i organizacyjne

Wojciech Michalik - Product Manager / Konsultant ds. systemów budżetowych

11:30 - 11:50

Przerwa kawowa

11:50 - 13:00

Komunikacja z mieszkańcami poprzez Ratusz24, aplikacje mobilne mMieszkaniec, mObywatel oraz nowości w modułach dochodowych (eDzierżawa / eFaktura)

Tomasz Borecki - Dyrektor Pionu Ratusz

13:00 - 13:30

Przerwa kawowa - lunch

13:30 - 14:30

Nowości i kierunki rozwoju platformy eDokumentEZD.JST

Paweł Pietraszko - Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager

14:30 - 15:30

Podsumowanie konferencji, możliwość indywidualnych konsultacji

Prelegenci

Janusz Szymura

Prezes Zarządu

Paweł Pietraszko

Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager

Tomasz Borecki

Dyrektor Pionu Ratusz

Wojciech Michalik

Product Manager / Konsultant ds. systemów budżetowych

Maksymilian Hałas

p.o. Dyrektor Działu Finansów Budżetowych

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie