Dolnośląska Konferencja Pakietu Ratusz
Informacje o wydarzeniu
Ilość miejsc | 40 |
Zarejestrowanych | 34 |
Dostępnych | 6 |
Koniec rejestracji | 17-06-2024 |
Miejsce | Wrocław |
Opis
Szanowni Państwo,
Informuję, iż wychodząc naprzeciw zgłaszanym oczekiwaniom organizujemy dla Państwa konferencję Użytkowników pakietu RATUSZ dla urzędów z terenu województwa dolnośląskiego.
Wydarzenie kierujemy do:
- Sekretarzy Gmin oraz kluczowych użytkowników systemów eDokument,
- Skarbników Gmin oraz osoby odpowiedzialne za obsługę finansów Gminy,
- osób odpowiedzialnych za rozwój informatyki w jednostkach administracji samorządowej.
Serdecznie zapraszamy trzech przedstawicieli Państwa urzędu do udziału w konferencji odbywającej się:
Termin: 19 czerwca 2024 roku (tj. środa)
Miejsce: Wrocław ul. Swobodna 1 (50-088) -dolnośląskie biuro firmy Rekord.
Aquarius Business House
Piętro IV
Windy po prawej stronie od wejścia głównego.
Przedstawimy Państwu zagadnienia związane z wyzwaniami stojącymi przed samorządami w najbliższym czasie, min. związanymi ze zmianami prawnymi oraz przybliżymy usprawnienia w funkcjonowaniu systemów pakietu Ratusz.
Wierzym, że wspólnie spędzony czas zaowocuje pogłębieniem dotychczasowej współpracy, a bliższa niż dotychczas lokalizacja ułatwi Państwu podjęcie decyzji o uczestnictwie w organizowanym wydarzeniu.
Już dziś serdecznie zapraszamy do rejestracji.
OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA ORGANIZACJĘ:
Organizacyjnie: Agnieszka Biszof - Lider zespołu obsługi klienta
Agenda wydarzenia
9:00 - 9:30 |
Rejestracja uczestników |
9:30 - 10:00 |
Otwarcie konferencji, kierunki rozwoju firmy oraz pakietu RatuszJanusz Szymura - Prezes Zarządu Rekord SI |
10:00 - 11:30 |
Infrastruktura i architektura techniczna oraz Krajowy System e-Faktur (KseF) –koncepcja obsługi faktur elektronicznych w pakiecie RATUSZMaksymilian Hałas - p.o. Dyrektor Działu Finansów Budżetowych |
Prezentacja nowych rozwiązań Budżetowych oraz zasad migracji - wymogi techniczne i organizacyjneWojciech Michalik - Product Manager / Konsultant ds. systemów budżetowych |
|
11:30 - 11:50 |
Przerwa kawowa |
11:50 - 13:00 |
Komunikacja z mieszkańcami poprzez Ratusz24, aplikacje mobilne mMieszkaniec, mObywatel oraz nowości w modułach dochodowych (eDzierżawa / eFaktura)Tomasz Borecki - Dyrektor Pionu Ratusz |
13:00 - 13:30 |
Przerwa kawowa - lunch |
13:30 - 14:30 |
Nowości i kierunki rozwoju platformy eDokumentEZD.JSTPaweł Pietraszko - Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager |
14:30 - 15:30 |
Podsumowanie konferencji, możliwość indywidualnych konsultacji |
Prelegenci
Janusz Szymura
Prezes Zarządu
Paweł Pietraszko
Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager
Tomasz Borecki
Dyrektor Pionu Ratusz
Wojciech Michalik
Product Manager / Konsultant ds. systemów budżetowych
Maksymilian Hałas
p.o. Dyrektor Działu Finansów Budżetowych