Konferencja "Usprawnianie elektronicznej administracji" 2025

Informacje o wydarzeniu

Początek 24-09-2025 (godz: 9:00)
Koniec 24-09-2025 (godz: 14:00)
Ilość miejsc 84
Zarejestrowanych 84
Dostępnych 0
Koniec rejestracji 19-09-2025
Miejsce CBR

Przykro nam ale ilość miejsc na to wydarzenie jest wyczerpana

Opis

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w XIII edycji konferencji Usprawnianie elektronicznej administracji odbywającej się w Bielsku-Białej w dniu 24 września br. /tj. środa/.

Wydarzenie kierowane jest do Sekretarzy Gmin, osób odpowiedzialnych za kwestie organizacyjne w gminach oraz kluczowych użytkowników systemów eDokument

Tematyka tegorocznej konferencji będzie zdominowana przez zagadnienia związane z przyszłorocznym pojawieniem się konieczności obligatoryjnej obsługi dokumentów faktur poprzez platformę KSeF (Krajowy System e-Faktur). Przedstawimy zagadnienia związane z integracją z tą platformą w zakresie pobierania i wysyłki dokumentów, integracji aplikacji dziedzinowych oraz procesowej obsługi dokumentów (faktur, umów) w systemie eDokument EZD.JST.

Na konferencji wystąpią również nasi Goście. Tym razem będą to przedstawiciele Urzędu Miasta w Siechnicach, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami z błyskawicznego przejścia do pracy w trybie EZD we wszystkich obszarach funkcjonowania urzędu.

Jak zwykle opowiemy także o najważniejszych nowościach funkcjonalnych i kierunkach rozwoju platformy eDokument EZD.JST. 

Agenda wydarzenia

8:30 - 9:00

Rejestracja uczestników konferencji

9:00 - 9:20

Przywitanie uczestników i przedstawienie tematyki spotkania

Janusz Szymura - Prezes Zarządu

9:20 - 9:50

Platforma eDokumentEZD dziś i jutro

Wojciech Sikora- Dyrektor ds. systemów ECM i Infrastruktury

9:50 - 10:50

KSeF – warianty implementacji – aspekt dokumentowy

Piotr Szymura - Wiceprezes, Dyrektor Pionu Rozwoju Oprogramowania

10:50 - 11.35

Przerwa kawowo-konsultacyjna

możliwość konsultacji ze specjalistami Rekord SI w specjalnie przygotowanej "strefie konsultacji"

11:35 - 12:20

Doświadczenia z wdrożenia – błyskawiczne przejście do trybu EZD w Urzędzie Miejskim w Siechnicach

Michał Świech – Dyrektor Wydziału Finansowo- Księgowego
Grzegorz Woźniak – Główny Informatyk
Wojciech Tórz - Starszy Inspektor (Archiwista zakładowy, Koordynator czynności kancelaryjnych)

12:20 - 13:00

Praca z modelem procesu na przykładzie procesu opisywania faktur zakupowych

Przemysław Bryndza -Zastępca Dyrektora Pionu ECM/ Kierownik Działu Wdrożeń Platformy eDokument

13:00 - 13:30

eUsługi w pakiecie Ratusz

Tomasz Borecki - Dyrektor ds. Oprogramowania dla Administracji Publicznej

13:30 - 14:00

Portal pracowniczy – nowa odsłona

Jacek Łyszczek - Dyrektor działu wdrożeń systemów kadrowo – płacowych
Dawid Hudziak -Młodszy wdrożeniowiec systemów informatycznych

14:00 - 14:30

Podsumowanie konferencji, lunch

po 14:30

Rozmowy i możliwość indywidualnych konsultacji z pracownikami firmy REKORD

Prelegenci

Janusz Szymura

Prezes Zarządu

Piotr Szymura

Wiceprezes, Dyrektor Pionu Rozwoju Oprogramowania

Wojciech Sikora

Dyrektor ds. systemów ECM i Infrastruktury

Jacek Łyszczek

Dyrektor działu wdrożeń systemów kadrowo-płacowych

Tomasz Borecki

Dyrektor ds. Oprogramowania dla Administracji Publicznej

Przemysław Bryndza

Zastępca Dyrektora Pionu ECM

Dawid Hudziak

Młodszy wdrożeniowiec systemów informatycznych

Przykro nam ale ilość miejsc na to wydarzenie jest wyczerpana