Forum Użytkowników Pakietu Ratusz 2025
Informacje o wydarzeniu
Początek | 12-06-2025 (godz: 8:45) |
Koniec | 13-06-2025 (godz: 14:30) |
Ilość miejsc | 89 |
Zarejestrowanych | 89 |
Dostępnych | 0 |
Koniec rejestracji | 05-06-2025 |
Miejsce | CBR |
Opis
Szanowni Państwo,
Znamy już datę tegorocznego Forum Użytkowników pakietu RATUSZ® !
W tym roku spotykamy się w Bielsku-Białej w dniach 12-13 czerwca br. (czwartek-piątek).
Serdecznie zapraszamy do aktywnego uczestnictwa osoby odpowiedzialne za rozwój informatyki w jednostkach administracji publicznej.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
- Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na naszej stronie szkoleniowej,
- Termin przyjmowania zgłoszeń upływa z dniem 6 czerwca 2025r. (organizator zastrzega sobie prawo zamknięcia listy we wcześniejszym terminie w przypadku wykorzystania limitu dostępnych miejsc),
- Uczestnikom spotkania zapewniamy:
- materiały konferencyjne w Bazie Wiedzy,
- konsultacje z pracownikami Rekord SI,
- wyżywienie.
- Termin spotkania: 12-13 czerwca 2025 roku (czwartek/piątek),
- Miejsce: Bielsko-Biała – Centrum Badawczo Rozwojowe Rekord, ul. Kasprowicza 3,
- Koszt uczestnictwa w FORUM UŻYTKOWNIKÓW: 2 400 zł netto* /osoba,
- Nocleg (indywidualnie płatny): w terminie 11/12 czerwca oraz 12/13 czerwca wynosi:
- Ośrodek Sportowo-Szkoleniowy Rekord (ul, Startowa 13, BB) - pokój jednoosobowy - 240 zł/osoba/doba, pokój dwuosobowy i trzyosobowy - 140 zł/osoba/doba,
- Hotel Ibis Styles (ul. Żywiecka 93, BB) - pokój jednoosobowy - 260 zł/osoba/doba, pokój dwuosobowy i trzyosobowy - 155 zł/osoba/doba,
- w cenie pobytu śniadanie oraz parking.
UWAGA! O lokalizacji noclegu decyduje kolejność zgłoszeń.
*Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla przedstawiciela Urzędu posiadającego aktualną umowę serwisu i nadzoru autorskiego (ilość osób uszczegóławia zapis §3 ust.4 /w zakresie dodatkowej współpracy/, pkt.2 posiadanej umowy serwisu i nadzoru autorskiego)
Agenda wydarzenia
DZIEŃ I - CZWARTEK 12.06.2025 |
|
8:45 - 9:15 |
Rejestracja uczestników konferencji (CBR, ul. Kasprowicza 3) |
9:15 - 11:00 |
Otwarcie konferencji. Kierunki rozwoju firmy oraz pakietu Ratusz
|
Road mapa produktowa na sezon 2025/2026Piotr Szymura - Wiceprezes, Dyrektor Pionu Rozwoju Oprogramowania |
|
Jak przygotować się (architektonicznie i mentalnie) na nową rzeczywistość KSEF po 1.02.2026?Piotr Szymura - Wiceprezes, Dyrektor Pionu Rozwoju Oprogramowania |
|
11:00 - 11:30 |
Przerwa kawowa |
11:30 - 13:00 |
Infrastruktura pakietu Ratusz – fundamenty cyfrowego urzęduMarek Kotzian –Dyrektor Działu ds. Infrastruktury |
Sześć miesięcy doświadczeń z e-Doręczeniami — podsumowanie oraz nadchodzące wyzwaniaPaweł Pietraszko –Kierownik ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product MaganerTomasz Borecki –Dyrektor Pionu Ratusz |
|
13:00 - 13:10 |
Przerwa techniczna |
13:10 - 14:30 |
Prezentacje użytkowników pakietu RatuszUMiG Goleniów-Wiktor KiszkoMZD Bielsko-Biała –Paweł Jałowiczor, Damian KuczatyJacek Olkowski- Starostwo Powiatowe w Ostrołęce |
QUIZ z wiedzy o Rekordzie (joinmyquiz.com) |
|
14:30 - 15:45 |
Lunch (CBR ul. Kasprowicza 3)Możliwość indywidualnych konsultacji ze specjalistami REKORDu |
15:45 |
Przejazd autokarem do Hotelu ibis Styles, ul Żywiecka 93 oraz do Ośrodka Sportowo-Szkoleniowego Rekord, ul. Startowa 13 –czas wolny |
18:15 |
Przejazd autokarem z miejsc noclegowych do Retro Bowling Club, ul. Partyzantów 22 |
22:30 |
Możliwy przejazd autokarem do Hotelu ibis Styles, ul Żywiecka 93 oraz do Ośrodka Sportowo-Szkoleniowego Rekord, ul. Startowa 13 |
DZIEŃ II – piątek 13.06.2025 |
|
8:00 - 9:00 |
Śniadanie (w miejscach zakwaterowania) |
9:30 - 11:00 |
eUrząd3: Nowy wymiar cyfrowej administracjiTomasz Borecki –Dyrektor Pionu RatuszMichał Kubik - Wdrożeniowiec systemów informatycznych |
NIS2 – co zmieni i czy Rekord może być dla Państwa w tym zakresie partneremPiotr Szymura - Wiceprezes, Dyrektor Pionu Rozwoju Oprogramowania |
|
11:00 - 11:30 |
Prerwa kawowa |
11:30 - 13:00 |
Pakiet Ratusz 2025 – najnowsze funkcje i możliwości, min.:
|
13:00 - 13:30 |
Podsumowanie konferencji |
13:30 - 14:30 |
Lunch ( CBR ul. Kasprowicza 3) |
*Organizator zastrzega sobie prawo do modyfikacji harmonogramu, aktualizacje zostaną opublikowane |
Prelegenci

Janusz Szymura
Prezes Zarządu

Piotr Szymura
Wiceprezes, Dyrektor Pionu Rozwoju Oprogramowania

Paweł Pietraszko
Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager

Jacek Łyszczek
Dyrektor działu wdrożeń systemów kadrowo-płacowych

Tomasz Borecki
Dyrektor Pionu Ratusz

Tomasz Opala
Kierownik zespołu wdrożeń systemów ewidencyjnych, opłat i GIS

Marek Kotzian
Dyrektor Działu ds. Infrastruktury

Michał Kubik
Wdrożeniowiec systemów informatycznych