Dolnośląska Konferencja Pakietu Ratusz 2025

Informacje o wydarzeniu

Początek 27-05-2025 (godz: 9:00)
Koniec 27-05-2025 (godz: 14:00)
Ilość miejsc 30
Zarejestrowanych 7
Dostępnych 23
Koniec rejestracji 19-05-2025
Miejsce Wrocław

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie

Opis

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do wzięcia udziału w II edycji konferencji Użytkowników pakietu RATUSZ dla urzędów z terenu województwa dolnośląskiego.

Wydarzenie kierujemy do:

  • Sekretarzy Gmin oraz kluczowych użytkowników systemów eDokument,
  • Skarbników Gmin oraz osoby odpowiedzialne za obsługę finansów Gminy,
  • osób odpowiedzialnych za rozwój informatyki w jednostkach administracji samorządowej.

Serdecznie zapraszamy trzech przedstawicieli Państwa urzędu (bez odpłatności) w ramach posiadanej przez urząd umowy serwisu i nadzoru autorskiego do udziału w konferencji odbywającej się:

Termin: 27 maja 2025 roku (tj. wtorek)

Miejsce: Wrocław ul. Powstańców Śląskich 9 (53-332) - dolnośląskie biuro firmy Rekord.

Przedstawimy Państwu zagadnienia związane z wyzwaniami stojącymi przed samorządami w najbliższym czasie, min. związanymi ze zmianami prawnymi oraz przybliżymy usprawnienia w funkcjonowaniu systemów pakietu Ratusz.

Już dziś serdecznie zapraszamy do rejestracji.

 

OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA ORGANIZACJĘ:

Organizacyjnie: Izabela Kolbusz - Dyrektor Biura we Wrocławiu, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  tel. 532 517 070.

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie