Dolnośląska Konferencja Pakietu Ratusz 2025
Informacje o wydarzeniu
Początek | 27-05-2025 (godz: 9:00) |
Koniec | 27-05-2025 (godz: 14:00) |
Ilość miejsc | 30 |
Zarejestrowanych | 7 |
Dostępnych | 23 |
Koniec rejestracji | 19-05-2025 |
Miejsce | Wrocław |
Opis
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do wzięcia udziału w II edycji konferencji Użytkowników pakietu RATUSZ dla urzędów z terenu województwa dolnośląskiego.
Wydarzenie kierujemy do:
- Sekretarzy Gmin oraz kluczowych użytkowników systemów eDokument,
- Skarbników Gmin oraz osoby odpowiedzialne za obsługę finansów Gminy,
- osób odpowiedzialnych za rozwój informatyki w jednostkach administracji samorządowej.
Serdecznie zapraszamy trzech przedstawicieli Państwa urzędu (bez odpłatności) w ramach posiadanej przez urząd umowy serwisu i nadzoru autorskiego do udziału w konferencji odbywającej się:
Termin: 27 maja 2025 roku (tj. wtorek)
Miejsce: Wrocław ul. Powstańców Śląskich 9 (53-332) - dolnośląskie biuro firmy Rekord.
Przedstawimy Państwu zagadnienia związane z wyzwaniami stojącymi przed samorządami w najbliższym czasie, min. związanymi ze zmianami prawnymi oraz przybliżymy usprawnienia w funkcjonowaniu systemów pakietu Ratusz.
Już dziś serdecznie zapraszamy do rejestracji.
OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA ORGANIZACJĘ:
Organizacyjnie: Izabela Kolbusz - Dyrektor Biura we Wrocławiu,