Szkolenie "Podatki na przełomie roku" 2025/2026

Informacje o wydarzeniu

Początek 09-12-2025 (godz: 9:00)
Koniec 09-12-2025 (godz: 14:00)
Ilość miejsc 70
Zarejestrowanych 54
Dostępnych 16
Koniec rejestracji 04-12-2025
Miejsce CBR

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie

Opis

Szanowni Państwo,

tradycyjnie w miesiącu grudniu rozpoczynamy cykl szkoleń "na przełomie roku".

Pierwszym ze szkoleń będą „PROGRAMY PODATKOWE NA PRZEŁOMIE ROKU”. Na to wydarzenie zapraszamy 9 grudnia br. (wtorek) do Bielska-Białej, na ul. Kasprowicza 3 do Centrum Badawczo-Rozwojowego Rekordu SI. 

Agendę szkolenia opublikujemy już wkrótce. 

 

KOSZTY UCZESTNICTWA: 

  • 750 zł netto za osobę /922,5 zł brutto (pełna odpłatność),
  • 550 zł netto za osobę /676,5 zł brutto (dla klientów posiadających aktualną umowę serwisu i nadzoru autorskiego bez pakietu szkoleniowego),
  • bezpłatnie (dla klientów posiadających umowę serwisu i nadzoru autorskiego z pakietem szkoleniowym).

*powyższa cena uwzględnia: miesięczny dostęp do materiałów szkoleniowych na stronie szkolenia.rekord.com.pl (w Bazie Wiedzy)

UWAGA!!
Przedstawiciele urzędów korzystający ze stawki szkoleniowej netto /ZW - zwolnionej z VAT/ proszeni są o uzupełnienie, podpisanie, opieczętowanie i odesłanie skanu oświadczenia (dostępnego w formularzu do zapisów na szkolenie) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. przed szkoleniem lub dostarczenie wydrukowanego, opieczętowanego i podpisanego oświadczenia w dniu szkolenia. (brak dostarczonego przez urząd/jednostkę oświadczenia przed odbywającym się szkoleniem będzie skutkowało wystawieniem faktury z VAT-em - bez możliwości późniejszej zmiany!!!).

Prelegenci

Tomasz Borecki

Dyrektor ds. Oprogramowania dla Administracji Publicznej

Paweł Karciński

Specjalista ds. wdrożeń systemów informatycznych

Marek Krywult

Z-ca Kierownika zespołu wdrożeń systemów podatkowych, Specjalista ds. wdrożeń

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie