Wielkopolska Konferencja Grupy Rekord 2025 - dzień II

Informacje o wydarzeniu

Początek 18-11-2025 (godz: 9:00)
Koniec 19-11-2025 (godz: 14:00)
Ilość miejsc 50
Zarejestrowanych 30
Dostępnych 20
Koniec rejestracji 07-11-2025
Miejsce Hotel Barczyzna Medical SPA

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie

Opis

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na II edycję Wielkopolskiej Konferencji Grupy Rekord, którą mamy przyjemność organizować wraz ze spółką Rekord Mobile. Spotkanie odbędzie się w dniach 18-19 listopada br. na terenie Hotelu Barczyzna Medical SPA.

Pierwszy dzień (18.11) poświęcony będzie rozwiązaniom Rekord Mobile a drugi (19.11) rozwiązaniom pakietu Ratusz oraz bieżącym wyzwaniom przed jakimi stoją Urzędy w najbliższym czasie. 

Wydarzenie kierujemy do:

  • Sekretarzy Gmin oraz kluczowych użytkowników systemów eDokument,
  • Skarbników Gmin oraz osoby odpowiedzialne za obsługę finansów Gminy,
  • osób odpowiedzialnych za rozwój informatyki w jednostkach administracji samorządowej.

Lokalizacja konferencji:

Hotel Barczyzna Medical SPA****Barczyzna 12, 62-330 Nekla

 

UWAGA! W tym roku zapisy na I i II dzień Konferencji realizowane są oddzielnie.

Poprzez stronę szkolenia. rekord.com.pl realizowane są zapisy tylko na II dzień konferencji.

 

Zapisy na I dzień konferencji - 18.11 - Rekord Mobile - https://forms.office.com/e/G7E8vGSDUG  

Zapisy na II dzień konferencji - 19.11 - Rekord SI - https://szkolenia.rekord.com.pl/ratusz/konferencje/wielkopolskie-forum-ratusz-2025 

Jeśli chcecie Państwo uczestniczyć w dwóch dniach Konferencji prosimy o wypełnienie obu formularzy.

 

 

Agenda wydarzenia

8:30 - 9:00

Rejestracja uczestników konferencji

9:00 - 9:25

Przywitanie uczestników, wprowadzenie do tematyki konferencji

Janusz Szymura - Prezes Zarządu Rekord SI

9:25 - 10:00

Kierunki rozwoju produktowego i infrastrukturalnego Pakietu Ratusz

Piotr Szymura - Wiceprezes, Dyrektor ds. Rozwoju Oprogramowania

10:00 - 10:15

Case Study – błyskawiczne przejście do trybu EZD w Urzędzie Miejskim w Siechnicach

Kilka słów o współpracy z UM Siechnice
Paweł Pietraszko - Kierownik Zespołu ds. rozwoju platformy eDokument, Product Manager systemu eDokument

10:15 - 11:00

Doświadczenia z wdrożenia trybu EZD w oparciu o eDokument EZD.JST

Janusz Szymura - Prezes Zarządu Rekord SI
Łukasz Kropski - Burmistrz Siechnic

11:00 - 11:20

Przerwa kawowa

11:20 - 12:35

Jak przygotować się (architektonicznie i mentalnie) na nową rzeczywistość KSeF po 1.02.2026?

Piotr Szymura - Wiceprezes, Dyrektor ds. Rozwoju Oprogramowania
Paweł Pietraszko - Kierownik Zespołu ds. rozwoju platformy eDokument, Product Manager systemu eDokument

12:35 - 12:55

Przerwa kawowa

12:55 - 14:00

Akcja wymiarowa „Podatki 2026” – eDoręczenia
Dzierżawy, eFaktura

Tomasz Borecki - Dyrektor ds. Oprogramowania dla Administracji Publicznej

Budżet2, Portal FB2

Wojciech Michalik - Product Manager systemów budżetowych

14:00 - 14:15

Podsumowanie konferencji

14.15

Lunch

Prelegenci

Janusz Szymura

Prezes Zarządu

Piotr Szymura

Wiceprezes, Dyrektor Pionu Rozwoju Oprogramowania

Paweł Pietraszko

Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager

Tomasz Borecki

Dyrektor ds. Oprogramowania dla Administracji Publicznej

Wojciech Michalik

Product Manager / Konsultant ds. systemów budżetowych

Łukasz Kropski

Burmistrz Siechnic

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie