Konferencja Sekretarzy 2024
Informacje o wydarzeniu
Początek | 16-10-2024 (godz: 9:00) |
Koniec | 16-10-2024 (godz: 14:00) |
Ilość miejsc | 74 |
Zarejestrowanych | 70 |
Dostępnych | 4 |
Koniec rejestracji | 09-10-2024 |
Miejsce | CBR |
Opis
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszam Sekretarzy Gmin i kluczowych użytkowników systemów eDokument do uczestnictwa w dwunastej już edycji konferencji „Usprawnianie elektronicznej administracji”. W terminie 16 października 2024 roku /tj. środa/ będziemy mieli przyjemność spotkać się z Państwem na terenie Centrum Badawczo Rozwojowego REKORD w Bielsku-Białej przy ul. Kasprowicza 3.
W trakcie tegorocznego spotkania opowiemy miedzy innymi co słychać w temacie eDoręczeń oraz jak się przygotować do ich obsługi od dnia 01.01.2025 roku. Przybliżymy Państwu procesową obsługę dowolnych formularzy elektronicznych w urzędzie. O swoich doświadczeniach związanych z wdrożeniem systemu eDokument EZD.JST opowie nasz gość z Urzędu Miasta w Płocku.
Informacje organizacyjne:
- Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na naszej stronie: https://szkolenia.rekord.com.pl/ratusz/konferencje/konferencja-sekretarzy
- Termin przyjmowania zgłoszeń upływa z dniem 9 października 2024r.
(organizator zastrzega sobie prawo zamknięcia listy we wcześniejszym terminie w przypadku wykorzystania limitu dostępnych miejsc) - Uczestnikom spotkania zapewniamy:
- materiały konferencyjne (w formie elektronicznej dostępne na stronie szkolenia.rekord.com.pl),
- wyżywienie
- Termin spotkania: 16 października 2024 roku (środa)
- Miejsce: Bielsko-Biała – Centrum Badawczo Rozwojowe Rekord, ul. Kasprowicza 3,
Koszty uczestnictwa:
- 1200 zł netto za osobę /1476 zł brutto (pełna odpłatność),
- 800 zł netto za osobę /984 zł brutto (obniżona opłata dla przedstawicieli danej jednostki posiadających aktualną umowę serwisu i nadzoru autorskiego),
- bezpłatnie dla 2 przedstawicieli danej jednostki posiadającej wykupioną usługę pakietu szkoleniowego w ramach aktualnej umowy serwisu i nadzoru autorskiego
Cena konferencji nie uwzględnia kosztów ewentualnego noclegu, które wynoszą 200 zł/osoba (ze śniadaniem).
Prelegenci
Janusz Szymura
Prezes Zarządu
Paweł Pietraszko
Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager
Wojciech Sikora
Dyrektor Pionu ECM
Joanna Łaczny
Analityk, Product Manager