Dolnośląska Konferencja Pakietu Ratusz 2025
Początek | 27-05-2025 (godz: 9:00) |
Koniec | 27-05-2025 (godz: 14:00) |
Ilość miejsc | 30 |
Zarejestrowanych | 21 |
Dostępnych | 9 |
Koniec rejestracji | 19-05-2025 |
Miejsce | Wrocław |
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do wzięcia udziału w II edycji konferencji Użytkowników pakietu RATUSZ dla urzędów z terenu województwa dolnośląskiego.
Wydarzenie kierujemy do:
Serdecznie zapraszamy trzech przedstawicieli Państwa urzędu (bez odpłatności) w ramach posiadanej przez urząd umowy serwisu i nadzoru autorskiego do udziału w konferencji odbywającej się:
Termin: 27 maja 2025 roku (tj. wtorek)
Miejsce: Wrocław ul. Powstańców Śląskich 9 (53-332) - dolnośląskie biuro firmy Rekord.
Przedstawimy Państwu zagadnienia związane z wyzwaniami stojącymi przed samorządami w najbliższym czasie, min. związanymi ze zmianami prawnymi oraz przybliżymy usprawnienia w funkcjonowaniu systemów pakietu Ratusz.
Już dziś serdecznie zapraszamy do rejestracji.
OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA ORGANIZACJĘ:
Organizacyjnie: Izabela Kolbusz - Dyrektor Biura we Wrocławiu,
9:00 - 9:30 |
Rejestracja uczestników konferencji |
9:30-10:00 |
Otwarcie konferencji, kierunki rozwoju firmy oraz pakietu Ratusz |
10:00-11:00 |
Pion Ratusz - Dyrektor ds. Oprogramowania dla Administracji Publicznej Tomasz Borecki• Nowe Dzierżawy – prezentacja i propozycja przejścia na nowe rozwiązanie• e-Urząd – czas na zmianę• Integracja mObywatel z ePłatnościami |
11:00-11:30 |
Dział Kadr i Płac - Wdrożeniowiec systemów informatycznych Dominika Mienculewicz• Nowy Portal Pracowniczy – prezentacja i propozycja przejścia na nowe rozwiązanie |
11:30-12:00 |
Przerwa kawowa |
12:00-13:00 |
Pion Wdrożeń Systemów Finansowych - Dyrektor Pionu Maksymilian Hałas• Obieg dokumentów finansowych w połączeniu z nowymi funkcjami modułu Dysponent i KSeF• Sprawne zarządzanie budżetem JST - od projektu budżetu do sprawozdania opisowego |
13:00-13:30 |
Przerwa lunchowa |
13:30-14:45 |
Nowości w systemach Rekord - Paweł Pietraszko, Marcin Król• e-Doręczenia w praktyce –Kierownik Zespołu ds. rozwoju platformy eDokument Paweł Pietraszko• Rekord Mobile – „Innowacyjne rozwiązania do komunikacji z mieszkańcami” – Prezes Zarządu Marcin Król |
14:45-15:00 |
Podsumowanie konferencjiOmówienie najważniejszych wniosków, możliwość zadawania pytań oraz przedstawienie planów dalszej współpracy i rozwoju systemów. |
15:00-15:30 |
Konsultacje indywidualneMożliwość indywidualnych rozmów z ekspertami firmy Rekord SI, szczegółowe konsultacje dotyczące wdrożenia systemów oraz personalizacji rozwiązań dla jednostek samorządowych. |