Dolnośląska Konferencja Pakietu Ratusz 2025

Informacje o wydarzeniu

Początek 27-05-2025 (godz: 9:00)
Koniec 27-05-2025 (godz: 14:00)
Ilość miejsc 30
Zarejestrowanych 21
Dostępnych 9
Koniec rejestracji 19-05-2025
Miejsce Wrocław

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie

Opis

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do wzięcia udziału w II edycji konferencji Użytkowników pakietu RATUSZ dla urzędów z terenu województwa dolnośląskiego.

Wydarzenie kierujemy do:

  • Sekretarzy Gmin oraz kluczowych użytkowników systemów eDokument,
  • Skarbników Gmin oraz osoby odpowiedzialne za obsługę finansów Gminy,
  • osób odpowiedzialnych za rozwój informatyki w jednostkach administracji samorządowej.

Serdecznie zapraszamy trzech przedstawicieli Państwa urzędu (bez odpłatności) w ramach posiadanej przez urząd umowy serwisu i nadzoru autorskiego do udziału w konferencji odbywającej się:

Termin: 27 maja 2025 roku (tj. wtorek)

Miejsce: Wrocław ul. Powstańców Śląskich 9 (53-332) - dolnośląskie biuro firmy Rekord.

Przedstawimy Państwu zagadnienia związane z wyzwaniami stojącymi przed samorządami w najbliższym czasie, min. związanymi ze zmianami prawnymi oraz przybliżymy usprawnienia w funkcjonowaniu systemów pakietu Ratusz.

Już dziś serdecznie zapraszamy do rejestracji.

 

OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA ORGANIZACJĘ:

Organizacyjnie: Izabela Kolbusz - Dyrektor Biura we Wrocławiu, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,  tel. 532 517 070.

Agenda wydarzenia

9:00 - 9:30

Rejestracja uczestników konferencji

9:30-10:00

Otwarcie konferencji, kierunki rozwoju firmy oraz pakietu Ratusz

10:00-11:00

Pion Ratusz - Dyrektor ds. Oprogramowania dla Administracji Publicznej Tomasz Borecki

• Nowe Dzierżawy – prezentacja i propozycja przejścia na nowe rozwiązanie
• e-Urząd – czas na zmianę
• Integracja mObywatel z ePłatnościami

11:00-11:30

Dział Kadr i Płac - Wdrożeniowiec systemów informatycznych Dominika Mienculewicz

• Nowy Portal Pracowniczy – prezentacja i propozycja przejścia na nowe rozwiązanie

11:30-12:00

Przerwa kawowa

12:00-13:00

Pion Wdrożeń Systemów Finansowych - Dyrektor Pionu Maksymilian Hałas

• Obieg dokumentów finansowych w połączeniu z nowymi funkcjami modułu Dysponent i KSeF
• Sprawne zarządzanie budżetem JST - od projektu budżetu do sprawozdania opisowego

13:00-13:30

Przerwa lunchowa

13:30-14:45

Nowości w systemach Rekord - Paweł Pietraszko, Marcin Król

• e-Doręczenia w praktyce –Kierownik Zespołu ds. rozwoju platformy eDokument Paweł Pietraszko
• Rekord Mobile – „Innowacyjne rozwiązania do komunikacji z mieszkańcami” – Prezes Zarządu Marcin Król

14:45-15:00

Podsumowanie konferencji

Omówienie najważniejszych wniosków, możliwość zadawania pytań oraz przedstawienie planów dalszej współpracy i rozwoju systemów.

15:00-15:30

Konsultacje indywidualne

Możliwość indywidualnych rozmów z ekspertami firmy Rekord SI, szczegółowe konsultacje dotyczące wdrożenia systemów oraz personalizacji rozwiązań dla jednostek samorządowych.

Prelegenci

Paweł Pietraszko

Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager

Tomasz Borecki

Dyrektor Pionu Ratusz

Marcin Król

Prezes Zarządu Rekord Mobile

Maksymilian Hałas

Dyrektor Pionu Wdrożeń Systemów Finansowych

Dominika Mienculewicz

Wdrożeniowiec systemów Rekord

Proszę się zalogować aby móc zarejestrować się na to wydarzenie