Dolnośląska Konferencja Pakietu Ratusz 2025
Informacje o wydarzeniu
Początek | 27-05-2025 (godz: 9:00) |
Koniec | 27-05-2025 (godz: 14:00) |
Ilość miejsc | 30 |
Zarejestrowanych | 21 |
Dostępnych | 9 |
Koniec rejestracji | 19-05-2025 |
Miejsce | Wrocław |
Opis
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do wzięcia udziału w II edycji konferencji Użytkowników pakietu RATUSZ dla urzędów z terenu województwa dolnośląskiego.
Wydarzenie kierujemy do:
- Sekretarzy Gmin oraz kluczowych użytkowników systemów eDokument,
- Skarbników Gmin oraz osoby odpowiedzialne za obsługę finansów Gminy,
- osób odpowiedzialnych za rozwój informatyki w jednostkach administracji samorządowej.
Serdecznie zapraszamy trzech przedstawicieli Państwa urzędu (bez odpłatności) w ramach posiadanej przez urząd umowy serwisu i nadzoru autorskiego do udziału w konferencji odbywającej się:
Termin: 27 maja 2025 roku (tj. wtorek)
Miejsce: Wrocław ul. Powstańców Śląskich 9 (53-332) - dolnośląskie biuro firmy Rekord.
Przedstawimy Państwu zagadnienia związane z wyzwaniami stojącymi przed samorządami w najbliższym czasie, min. związanymi ze zmianami prawnymi oraz przybliżymy usprawnienia w funkcjonowaniu systemów pakietu Ratusz.
Już dziś serdecznie zapraszamy do rejestracji.
OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA ORGANIZACJĘ:
Organizacyjnie: Izabela Kolbusz - Dyrektor Biura we Wrocławiu,
Agenda wydarzenia
9:00 - 9:30 |
Rejestracja uczestników konferencji |
9:30-10:00 |
Otwarcie konferencji, kierunki rozwoju firmy oraz pakietu Ratusz |
10:00-11:00 |
Pion Ratusz - Dyrektor ds. Oprogramowania dla Administracji Publicznej Tomasz Borecki• Nowe Dzierżawy – prezentacja i propozycja przejścia na nowe rozwiązanie• e-Urząd – czas na zmianę• Integracja mObywatel z ePłatnościami |
11:00-11:30 |
Dział Kadr i Płac - Wdrożeniowiec systemów informatycznych Dominika Mienculewicz• Nowy Portal Pracowniczy – prezentacja i propozycja przejścia na nowe rozwiązanie |
11:30-12:00 |
Przerwa kawowa |
12:00-13:00 |
Pion Wdrożeń Systemów Finansowych - Dyrektor Pionu Maksymilian Hałas• Obieg dokumentów finansowych w połączeniu z nowymi funkcjami modułu Dysponent i KSeF• Sprawne zarządzanie budżetem JST - od projektu budżetu do sprawozdania opisowego |
13:00-13:30 |
Przerwa lunchowa |
13:30-14:45 |
Nowości w systemach Rekord - Paweł Pietraszko, Marcin Król• e-Doręczenia w praktyce –Kierownik Zespołu ds. rozwoju platformy eDokument Paweł Pietraszko• Rekord Mobile – „Innowacyjne rozwiązania do komunikacji z mieszkańcami” – Prezes Zarządu Marcin Król |
14:45-15:00 |
Podsumowanie konferencjiOmówienie najważniejszych wniosków, możliwość zadawania pytań oraz przedstawienie planów dalszej współpracy i rozwoju systemów. |
15:00-15:30 |
Konsultacje indywidualneMożliwość indywidualnych rozmów z ekspertami firmy Rekord SI, szczegółowe konsultacje dotyczące wdrożenia systemów oraz personalizacji rozwiązań dla jednostek samorządowych. |
Prelegenci

Paweł Pietraszko
Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Platformy eDokument, Product Manager

Tomasz Borecki
Dyrektor Pionu Ratusz

Marcin Król
Prezes Zarządu Rekord Mobile

Maksymilian Hałas
Dyrektor Pionu Wdrożeń Systemów Finansowych

Dominika Mienculewicz
Wdrożeniowiec systemów Rekord