Najbliższe szkolenia
Kalendarz wydarzeń
Forum użytkowników pakietu RATUSZ
Od Czwartek, 9. Czerwiec 2022 ()
Do Piątek, 10. Czerwiec 2022 ()ul. Kasprowicza 3
Szanowni Państwo,
Zapraszamy na kolejną edycję Forum Użytkowników pakietu Ratusz, które odbędzie się 9-10 czerwca 2022 roku w Bielsku-Białej.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
- Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na naszej stronie https://szkolenia.rekord.com.pl/forum-ratusz-2022-rejestracja
- Termin przyjmowania zgłoszeń upływa z dniem 3 czerwca 2022r. (organizator zastrzega sobie prawo zamknięcia listy we wcześniejszym terminie w przypadku wykorzystania limitu dostępnych miejsc)
- Uczestnikom spotkania zapewniamy:
- materiały konferencyjne,
- nocleg podczas konferencji tj. z 9 na 10 czerwca br. (nocleg z 8 na 9 czerwca jest noclegiem indywidualnie płatnym, 120 zł/osoba)
- wyżywienie
- Termin spotkania: 9-10 czerwca 2022 roku (czwartek/piątek)
- Miejsce: Bielsko-Biała – Centrum Badawczo Rozwojowe Rekord, ul. Kasprowicza 3,
- Koszt uczestnictwa w FORUM UŻYTKOWNIKÓW: 1 980 zł netto* /osoba
*Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla przedstawiciela Urzędu posiadającego aktualną umowę serwisu i nadzoru autorskiego (ilość osób uszczegóławia zapis §3 ust.4 /w zakresie dodatkowej współpracy/, pkt.2 posiadanej umowy serwisu i nadzoru autorskiego)
OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA PRZEPROWADZENIE KONFERENCJI:
Organizacyjnie: Agnieszka Biszof - Lider zespołu obsługi klienta Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; +48 795 567 844; (33)49 78 300 wew. 2
Merytorycznie: Tomasz Borecki- Dyrektor ds. Oprogramowania dla Administracji Publicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; +48 608 082 024; (33)49 78 300 wew. 3
KONKURS
Już dziś zachęcamy osoby zainteresowane aktywnym uczestnictwem w tegorocznej edycji konferencji do wzięcia udziału w konkursie pn. „ZASTOSOWANIE INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ INFORMATYCZNYCH W SAMORZĄDZIE” (szczegóły zostaną Państwu zaprezentowane wkrótce).
Dzień 1
9/06/2022r.
900 - 930
Rejestracja uczestników konferencji (Kasprowicza 3)
930 - 1030
Otwarcie konferencji. Kierunki rozwoju firmy oraz pakietu Ratusz
Janusz Szymura - Prezes Zarządu REKORD SI
Piotr Szymura - Dyrektor ds. Rozwoju Oprogramowania
1030 - 1040
Przerwa techniczna
1040 - 1145
eDokument3 – nowa architektura i nowe funkcje
Wojciech Sikora – Dyrektor pionu ECM , Koordynator Rozwoju Produktów
Paweł Pietraszko - Z-ca kierownika Działu Wdrożeń systemów ECM
1145 - 1215
Przerwa kawowa pod chmurką
1215 - 1345
Rejestry – w kierunku rozwiązań no-code
Wojciech Sikora – Dyrektor pionu ECM , Koordynator Rozwoju Produktów
Joanna Łaczny – Specjalista Analityk
Ratusz24 JST OnLine– gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy
Robert Gawlak - Z-ca dyrektora handlowego
Marcin Król – Prezes Zarządu Euro Innowacje Software Sp. z o.o.(Grupa Rekord)
1345 - 1500
Prezentacje konkursowe użytkowników pakietu Ratusz:
Piotr JAROSZ – UMiG Wieliczka
Robert KNOP – UM Stargard
Adam BIELAS – UM Bieruń
Marcin MACHALICA – UG Brzeszcze
Andrzej KRAUSE - UGiM Goleniów
Grzegorz JUREC – UG Lubiszyn
1500 - 1515
QUIZ z wiedzy o Rekordzie… joinmyquiz.com
1515 - 1630
Lunch pod chmurką
Możliwość indywidualnych konsultacji ze specjalistami REKORDu
1715
Przejazd autokarem na teren Ośrodka Sportowo-Szkoleniowego Rekord, ul.Startowa 13
1730 - 2000
Rekord na sportowo
m.in. mecz piłki nożnej Użytkownicy pakietu RATUSZ –pracownicy firmy REKORD (18.00)
2030
Kolacja grilowa
Dzień 2
10/06/2022r.
800 - 900
Śniadanie
930 - 1100
Delegacje – nowość!! moduł do rozliczeń delegacji
Jacek Jaworowski -Dyrektor Pionu Wdrożeń
Nowe rozwiązania w systemach księgowo-budżetowych
Mirosława Gawęda – Z-ca kierownika Działu Wdrożeń
systemów finansowych dla jednostek budżetowych
Polski Ład – zmiany w systemach kadrowo-płacowych
Dariusz Kolarczyk - Z-ca kierownika Działu Wdrożeń systemów kadrowo-płacowych
1100 - 1130
Przerwa pod chmurką
1130 - 1230
ePUAP dla decyzji podatkowych
eTW - dokąd zmierza administracja skarbowa
Tomasz Borecki - Dyrektor ds. oprogramowania dla administracji publicznej
1230 - 1300
Podsumowanie konferencj
1300 - 1400
Lunch pod chmurką


Fundacja Centrum Nowych Technologii
ogłasza XII edycję konkursu pn:
„ZASTOSOWANIE INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ INFORMATYCZNYCH W SAMORZĄDZIE”
Już po raz dwunasty Fundacja Centrum Nowych Technologii wspólnie z firmą REKORD Systemy Informatyczne, organizuje konkurs, którego celem jest promocja najciekawszych pomysłów i rozwiązań informatycznych. Konkurs przeznaczony jest dla pracowników administracji samorządowej, którzy pragną przedstawić pomysły już wdrożone, aktualnie wdrażane lub pozostające na etapie koncepcyjnym.
Konkurs przeznaczony jest dla uczestników konferencji Forum Użytkowników Pakietu RATUSZ, która odbędzie się w dniach 9-10.06.2022r. Osoby zainteresowane udziałem w konkursie zapraszamy do przesłania prezentacji (maksymalnie 16 slajdów) wraz z krótkim opisem projektu (maksymalnie jedna strona A4) w terminie do dnia 6.06.2022r. na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Prezentacja powinna zawierać również krótką (jeden slajd) informację na temat jednostki samorządowej, którą reprezentuje uczestnik konkursu. Trzy najlepsze prezentacje, zostaną wybrane przez uczestników konferencji oraz Kapitułę Konkursową pod przewodnictwem dr inż. Grzegorza Guni.
Dla zwycięzców przewidziano nagrody finansowe w wysokości:
I miejsce: 2 500 zł, II miejsce: 1 500 zł, III miejsce: 750 zł.
Uczestnicy konkursu zostaną poproszeni o przedstawienie swoich prezentacji w trakcie pierwszego dnia konferencji Forum Użytkowników Pakietu RATUSZ.
Uczestnicy konkursu, jednocześnie wyrażają zgodę na opublikowanie opisów prac konkursowych i wyników konkursu oraz na przetwarzanie danych osobowych dla celów konkursowych. Dodatkowych informacji udziela Fundacja Centrum Nowych Technologii. Numer telefonu: 795 567 844. Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.