Kalendarz wydarzeń

Forum pakietu Rekord.ERP 2021

Od Środa, 29. Wrzesień 2021 ()

Do Czwartek, 30. Wrzesień 2021 ()
Ośrodek Sportowo-Szkoleniowy Rekord
ul. Startowa 13

Szanowni Państwo,

Z radością informujemy, iż wracamy do stacjonarnej formy konferencji Forum Użytkowników pakietu Rekord.ERP.

Tegoroczna, XX edycja odbędzie się w duchu powrotu do normalności w terminie 29-30 września 2021 roku /tj. środa-czwartek/. Jubileuszowe wydanie konferncji będzie miało miejsce pod chmurką (z zachowaniem reżimu sanitarnego) na terenie Ośrodka Sportowo-Szkoleniowego Rekord w Bielsku-Białej, ul. Startowa 13.

Więcej informacji organizacyjnych oraz zasady uczestnictwa w kolejnej edycji konkursu na zastosowanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwach zostaną Państwu przesłane w osobnej korespondencji do dnia 13 sierpnia 2021 roku oraz będą dostępne na stronie szkolenia.rekord.com.pl

Serdecznie zapraszamy do aktywnego uczestnictwa.

Z poważaniem,
Janusz Szymura
Prezes Zarządu

Odnośnie konferencji

Termin przyjmowania zgłoszeń upływa z dniem 23 września 2021 roku.

(organizator zastrzega sobie prawo zamknięcia listy we wcześniejszym terminie w przypadku wykorzystania limitu dostępnych miejsc).

Informacje organizacyjne:

  • Uczestnikom spotkania zapewniamy:
    • materiały konferencyjne,
    • nocleg podczas konferencji tj. z 29 na 30 września br. (nocleg z 28 na 29 września jest noclegiem indywidualnie płatnym, 90 zł/osoba)
    • wyżywienie
  • Termin spotkania: 29-30 września 2021 roku (środa/czwartek)
  • Miejsce: Bielsko-Biała - Ośrodek Sportowo Szkoleniowy Rekord, ul. Startowa 13,
  • Koszt uczestnictwa w FORUM UŻYTKOWNIKÓW: 1 800 zł netto* /osoba

*Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla przedstawiciela Przedsiębiorstwa posiadającego aktualną umowę serwisu i nadzoru autorskiego (ilość osób uszczegóławia zapis §3 ust.4 /w zakresie dodatkowej współpracy/, pkt.2 posiadanej umowy serwisu i nadzoru autorskiego)

Dzień 1
środa 23.VI.2021r.

830 - 930

Rejestracja uczestników konferencji (ul. Startowa 13)

930 - 1030

Otwarcie konferencji. Kierunki rozwoju firmy oraz pakietu Ratusz
Janusz Szymura - Prezes Zarządu REKORD SI
Kierunki technologiczne w Pakiecie Ratusz
Piotr Szymura - dyrektor ds. rozwoju oprogramowania

1030 - 1045

Przerwa

1045 - 1145

Ratusz24online
Tomasz Borecki - dyrektor ds. oprogramowania dla administracji publicznej
Robert Gawlak - z-ca dyrektora handlowego
Marcin Król – Prezes Zarządu Euro Innowacje Software Sp. z o.o.

1145 - 1215

Przerwa pod chmurką

1215 - 1315

Tytuły elektroniczne w pakiecie Ratusz.
System Posesja – wymiar 2022 w zakresie integracji z eDokument.
Kokpit użytkownika - nowość !
Tomasz Borecki - dyrektor ds. oprogramowania dla administracji publicznej

1315 - 1400

Prezentacje konkursowe użytkowników pakietu Ratusz:
Grzegorz Jurec - UG Lubiszyn (woj. lubuskie)
Marcin Machalica - UG Brzeszcze (woj. małopolskie)

1400 - 1415

QUIZ z wiedzy o Rekordzie…
Wręczenie wyróżnień w konkursie.

1430 - 1600

Lunch
Możliwość indywidualnych konsultacji ze specjalistami REKORDu

1745

Strefa kibica EURO 2020 /cz.1 Polska:Szwecja /
Strefa kibica EURO 2020 /cz.2 Niemcy:Węgry ; Portugalia:Francja/
Dzień 2
czwartek 24.VI.2021r.

800 - 900

Śniadanie

930 - 1100

Rejestry – nowość ! Aplikacja do prowadzenia rejestrów i ewidencji.
Wojciech Sikora – dyrektor pionu ECM , Koordynator Rozwoju Produktów
Joanna Łaczny – specjalista ds. wdrożeń systemów informatycznych
AdminXE – podstawowe narzędzie dla administratora.
Omówienie technicznych aspektów infrastruktury.
Marek Kotzian - kierownik działu systemów sieciowych
Przemysław Bryndza - kierownik działu wdrożeń systemów ECM

1100 - 1130

Przerwa pod chmurką

1130 - 1230

Rozwój systemów do obsługi budżetu JST (Budżet zadaniowy, WPF2, PortalFB)
Wojciech Michalik - kierownik Zespołu wdrożeń systemów finansowo-budżetowych
Nota płacowa – nowość ! Moduł wymiany danych z system. finansowo-księgowym.
Podsumowanie akcji PPK i dodatkowe funkcjonalności modułu PPK.
Jacek Jaworowski - dyrektor Pionu
Jacek Łyszczek – kierownik Zespołu wdrożeń systemów kadrowo-płacowych

1230 - 1245

Podsumowanie konferencji

1330 - 1400

Lunch

Fundacja Centrum Nowych Technologii

ogłasza X edycję konkursu pn:

ZASTOSOWANIE INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ W DZIEDZINIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM

Fundacja Centrum Nowych Technologii wspólnie z firmą REKORD SI, już po raz dziesiąty organizuje konkurs, którego celem jest promocja innowacyjnych rozwiązań informatycznych w dziedzinie zarządzania przedsiębiorstwem. Konkurs przeznaczony jest dla pracowników przedsiębiorstw, którzy pragną przedstawić pomysły już wdrożone w swoich firmach, aktualnie wdrażane lub pozostające jeszcze na etapie koncepcyjnym.

Firma REKORD SI od początku istnienia swoimi działaniami wspiera informatyzację polskich przedsiebiorstw a autorskie rozwiązania informatyczne powstają zawsze w oparciu o najnowszą wiedzę. Niezmiernie ważnym jest dla nas również ciągła inspiracja doświadczeniami użytkowników naszych produktów, dlatego, jak co roku, zapraszamy do udziału w konkursie, na zastosowanie innowacyjnych rozwiązań Informatycznych w przedsiębiorstwie.

Konkurs przeznaczony jest dla uczestników konferencji Forum Użytkowników Pakietu REKORD.ERP, która odbędzie się w dniach 29-30.09.2021r. Osoby zainteresowane udziałem w konkursie zapraszamy do przesłania prezentacji (maksymalnie 16 slajdów) wraz z krótkim opisem projektu (jedna strona A4) do 23.09.2021r. na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Prezentacja powinna zawierać również krótką (jeden slajd) informację na temat przedsiębiorstwa, które reprezentuje uczestnik konkursu. Najlepsze trzy prezentacje zostaną nagrodzone przez Kapitułę konkursową.

Dla zwycięzców przewidziano nagrody finansowe w wysokości: I miejsce: 2 500 zł, II miejsce: 1 500 zł, III miejsce: 750 zł.

Uczestnicy konkursu zostaną poproszeni o przedstawienie swoich prezentacji w trakcie pierwszego dnia konferencji Forum Użytkowników Pakietu REKORD.ERP (15 min), a nagrody zostaną wręczone podczas kolacji 29 września 2021r.

Uczestnicy konkursu, jednocześnie wyrażają zgodę na opublikowanie opisów prac konkursowych i wyników konkursu oraz na przetwarzanie danych osobowych dla celów konkursowych. Dodatkowych informacji udziela Fundacja Centrum Nowych Technologii. Numer telefonu: 795 567 844. Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.