Kalendarz wydarzeń

Od Środa, 23. Czerwiec 2021 (08:00)

Do Czwartek, 24. Czerwiec 2021 (17:00)
Ośrodek Sportowo-Szkoleniowy Rekord
ul. Startowa 13

Szanowni Państwo,

Z radością informujemy, iż wracamy do stacjonarnej formy konferencji Forum Użytkowników pakietu RATUSZ®.

Tegoroczna, XX edycja odbędzie się w duchu powrotu do normalności w terminie 23-24 czerwca 2021 roku /tj. środa-czwartek/. Jubileuszowe wydanie konferencji odbędzie się pod chmurką (z zachowaniem reżimu sanitarnego) na terenie Ośrodka Sportowo-Szkoleniowego Rekord w Bielsku-Białej, ul. Startowa 13.

Serdecznie zapraszamy do aktywnego uczestnictwa osoby odpowiedzialne za rozwój informatyki w jednostkach administracji publicznej.

Cieszymy się bardzo, że będziemy mieli możliwość znów osobiście spotkać się z Państwem.

Z poważaniem,
Janusz Szymura
Prezes Zarządu

Odnośnie konferencji

Termin przyjmowania zgłoszeń upływa z dniem 17 czerwca 2021 roku.

(organizator zastrzega sobie prawo zamknięcia listy we wcześniejszym terminie w przypadku wykorzystania limitu dostępnych miejsc. Na dzień 28 maja jest to max. 50 osób (Ważne! Do limitu nie wliczają się osoby w pełni zaszczepione przeciw COVID-19, Rozporządzenie Rady Ministrów/Dz. Ustaw z dnia 6 maja 2021r. poz.861/)

Dzień 1
20/10/2020r.

1000 - 1030

Rozpoczęcie konferencji
XIX Forum Użytkowników Pakietu Rekord.ERP 2020
Kierunki rozwoju produktów oraz firmy
Janusz Szymura - Prezes Zarządu REKORD SI

1030 - 1130

Prezentacja „Zarządzanie pracami projektowymi w Rekord.ERP”
Quizz o firmie Rekord
Wojciech Sikora - Dyrektor Pionu ECM

1130 - 1145

Przerwa

1145 - 1215

Podsumowanie zagadnień poruszonych podczas prezentacji (z możliwością zadawania pytań)
Paweł Pietraszko - Wdrożeniowiec systemów informatycznych
Dzień 2
21/10/2020r.

1000 - 1100

Prezentacja zespołu finansowego: „Podsumowanie: JPK_V7M w Rekord.ERP”
Paweł Pietraszko - Wdrożeniowiec systemów informatycznych

1100 - 1200

Prezentacja zespołu produkcyjno - logistycznego: „Nowości w aplikacjach pakietu Rekord.ERP”:
  • eSprzedaż
  • eDostawca
  • Rejestracja etykietowa – odwrócony układ ewidencji produkcji
  • Generowanie dyspozycji dla dokumentów przychodowych
Przemysław Bryndza - Kierownik Działu Wdrożeń systemów ECM

1200 - 1215

Przerwa

1215 - 1300

Konsultacje w wirtualnych pokojach z pracownikami Pionu ERP (pokój 1 - Produkcja, pokój 2 – Logistyka, pokój 3 - Finanse)
Jacek Łyszczek - Kierownik zespołu wdrożeń systemów Kadrowo-Płacowych
Dzień 3
22/10/2020r.

1000 - 1045

Prezentacja zespołu kadrowo-płacowego:
  • Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK)
  • Rejestracja pracy zdalnej w Portalu Pracowniczym
Janusz Szymura - Prezes Zarządu REKORD SI

1045 - 1130

Prezentacja Pionu ECM:
  • DbManager
Wojciech Sikora - Dyrektor Pionu ECM

1130 - 1145

Przerwa

1145 - 1230

Panel dyskusyjny. Podsumowanie tegorocznego Forum pakietu Rekord.ERP i kierunki rozwoju oprogramowania dla przedsiębiorstw.
Paweł Pietraszko - Wdrożeniowiec systemów informatycznych

1230

Konsultacje w wirtualnych pokojach z pracownikami Pionu Wdrożeń (pokój – systemy kadrowo-płacowe)
Paweł Pietraszko - Wdrożeniowiec systemów informatycznych

Fundacja Centrum Nowych Technologii

ogłasza XI edycję konkursu pn:

ZASTOSOWANIE INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ INFORMATYCZNYCH W SAMORZĄDZIE

Fundacja Centrum Nowych Technologii wspólnie z firmą REKORD Systemy Informatyczne, już po raz jedenasty organizuje konkurs, którego celem jest promocja najciekawszych pomysłów i rozwiązań informatycznych. Konkurs przeznaczony jest dla pracowników administracji samorządowej, którzy pragną przedstawić pomysły już wdrożone, aktualnie wdrażane lub pozostające na etapie koncepcyjnym.

Firma REKORD SI od ponad ćwierć wieku wspiera informatyzację Państwa, w tym również rozwój elektronicznych usług publicznych. Nasze autorskie rozwiązania informatyczne powstają zawsze w oparciu o najnowszą wiedzę i innowacyjne rozwiązania dostępne na światowym rynku. W 2017r. nasze wieloletnie doświadczenie otrzymało dodatkowe wsparcie w postaci nowoczesnego Centrum Badawczo Rozwojowego. Wybudowaliśmy je aby sprostać coraz wyższym wymaganiom, oczekiwaniom i potrzebom jednostek samorządu terytorialnego. Jest to pierwsze w Polsce Centrum Badawczo Rozwojowe specjalizujące się w projektowaniu i budowaniu zintegrowanych systemów informatycznych dla administracji samorządowej.

Konkurs jest przeznaczony dla uczestników konferencji Forum Użytkowników Pakietu RATUSZ, która odbędzie się w dniach 23-24.06.2021r. Osoby zainteresowane udziałem w konkursie zapraszamy do przesłania prezentacji (maksymalnie 16 slajdów) wraz z krótkim opisem projektu (maksymalnie jedna strona A4) do 15.06.2021r. na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Prezentacja powinna zawierać również krótką (jeden slajd) informację na temat jednostki samorządowej, którą reprezentuje uczestnik konkursu. Najlepsze trzy prezentacje, zostaną wybrane przez uczestników konferencji oraz Kapitułę Konkursową pod przewodnictwem prof. dr hab. inż. Józefa Matuszka.

Dla zwycięzców przewidziano nagrody finansowe w wysokości: I miejsce: 2 500 zł, II miejsce: 1 500 zł, III miejsce: 750 zł.

Uczestnicy konkursu zostaną poproszeni o przedstawienie swoich prezentacji w trakcie konferencji Forum Użytkowników Pakietu RATUSZ, a nagrody zostaną wręczone podczas kolacji 23 czerwca 2021r.

Uczestnicy konkursu, jednocześnie wyrażają zgodę na opublikowanie opisów prac konkursowych i wyników konkursu oraz na przetwarzanie danych osobowych dla celów konkursowych. Dodatkowych informacji udziela Fundacja Centrum Nowych Technologii. Numer telefonu: 795 567 844. Adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.