Najbliższe szkolenia

Kalendarz wydarzeń

Konferencja Sekretarzy

Od Czwartek, 16. Kwiecień 2020 ()

Do Czwartek, 16. Kwiecień 2020 ()
Centrum Badawczo-Rozwojowe Rekord
ul. Kasprowicza 3, 43-300 Bielsko-Biała

Szanowni Państwo,

Mam zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w kolejnej, ósmej już edycji konferencji
„Usprawnianie elektronicznej administracji”

Spotkanie kierowane jest do Sekretarzy Gmin i kluczowych użytkowników systemów eDokument oraz eUrząd.

Tematem wiodącym konferencji w tym roku będzie wpływ, jaki na systemy informatyczne w jednostkach samorządu terytorialnego oraz ich organizację pracy wywrze projektowana ustawa o doręczeniach elektronicznych. Ustawa ta przygotowywana jest w ramach projektu „e-Doręczenia - usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, za który odpowiedzialne jest Ministerstwo Cyfryzacji. Ma ona wejść w życie w IV kwartale 2020 roku.

REJESTRACJA WKRÓTCE