Najbliższe szkolenia

Kalendarz wydarzeń

Od Czwartek, 1. Październik 2020 ()

Do Piątek, 2. Październik 2020 ()
szkolenia.rekord.com.pl

Zapraszamy na VIII edycję konferencji „Usprawnianie elektronicznej administracji” w terminie 1-2 października 2020 roku.

Szanowni Państwo,

Mam zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w kolejnej, ósmej już edycji konferencji „Usprawnianie elektronicznej administracji”.
Z uwagi na wciąż panującą sytuację (SARS-Cov-2) tegoroczna konferencja odbędzie się w formule on-line w dwóch dwugodzinnych blokach w dniach 1-2.10.2020r. /tj. czwartek-piątek/.

Spotkanie kierowane jest do Sekretarzy Gmin i kluczowych użytkowników systemów eDokument oraz eUrząd.

Tematem wiodącym konferencji będzie tym razem wpływ, jaki na systemy informatyczne w jednostkach samorządu terytorialnego oraz organizację ich pracy wywrze ustawa o doręczeniach elektronicznych. Ustawa ta przygotowywana jest w ramach projektu „e-Doręczenia - usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce”, za który odpowiedzialne jest Ministerstwo Cyfryzacji. W chwili obecnej ustawa jest po pierwszym czytaniu w Sejmie, a poprawki do niej dyskutowane są na posiedzeniach Komisji Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii. Ma ona wejść w życie IV kwartale 2020 roku.

Novum w stosunku do poprzednich edycji konferencji będzie szeroko wyeksponowany Państwa głos, jako użytkowników systemu. Swoimi doświadczeniami z dotychczasowej pracy w systemie eDokument, w tym, w ostatnim trudnym czasie pandemii, podzielą się przedstawiciele kilku urzędów. Wszystkich uczestników już teraz zapraszamy do dyskusji w tej części konferencji.

W drugim dniu skoncentrujemy się na omówieniu pracy w systemie eDokument w trybie EZD, który to tryb, w najbliższych latach będzie stawał się podstawowym trybem wykonywania czynności kancelaryjnych w JST. Przedstawimy podstawy prawne tego zagadnienia, aspekty informatyczne w oparciu o rozwiązania zaimplementowane w systemie eDokument oraz aspekty organizacyjne.

Na konferencji nie zabraknie również tematyki odnoszącej się do systemów wspomagających interakcję urzędów z ich klientami. Systemy te stają się trwałym i coraz częściej nieodzownym elementem rozwiązań wspomagających pracę administracji samorządowej. Opowiemy o dobrych praktykach w ich wykorzystywaniu, jak również o nowych, istotnych funkcjonalnościach.

Na koniec spotkania przeniesiemy się w obszar zarządzania zasobami ludzkimi i odniesiemy się do zagadnienia Pracowniczych Planów Kapitałowych.

JANUSZ SZYMURA
PREZES ZARZĄDU

Agenda konferencji:

  • Ustawa o doręczeniach elektronicznych – co zmieni w codziennej Twojej pracy?
  • eDokument – w czym naprawdę pomaga ? – doświadczenia urzędów
  • EZD JST – wykonywanie czynności kancelaryjnych w trybie EZD w systemie edokument
  • BIP/eUrząd/SPK – drogą do budowy interakcji z klientami urzędu
  • Pracownicze Plany Kapitałowe – nowe wyzwanie w Gminie, nowy moduł w ofercie Rekordu

Koszty uczestnictwa:

  • 700,00 zł netto (+23% VAT) pełna odpłatność (dostęp do szkolenia online w dniach 1-2 października 2020r.),
  • 400,00 zł netto (+23% VAT) obniżona opłata dla przedstawicieli danej jednostki posiadających aktualną umowę serwisu i nadzoru autorskiego (dostęp do szkolenia online w dniach 1-2 października 2020r.),
  • bezpłatnie dla przedstawicieli danej jednostki posiadającej wykupioną usługę pakietu szkoleniowego w ramach posiadanej umowy serwisu i nadzoru autorskiego (dostęp do szkolenia online w dniach 1-2 października 2020r. oraz materiałów z konferencji)

Osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie konferencji:

Ze strony mertytorycznej: Przemysław Bryndza

33 497 83 00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ze strony organizacyjnej: Agnieszka Biszof

33 497 83 00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin przyjmowania zgłoszeń upływa z dniem 28 września 2020r. (organizator zastrzega sobie prawo zamknięcia listy we wcześniejszym terminie w przypadku wykorzystania limitu dostępnych miejsc)

Harmonogram:

Dzień 1
01/10/2020r.

1000 - 1015

Rozpoczęcie konferencji
Janusz Szymura - Prezes Zarządu REKORD SI
Wojciech Sikora - Dyrektor Pionu ECM

1015 - 1100

Ustawa o doręczeniach elektronicznych – co się zmieni w codziennej pracy?
Wojciech Sikora - Dyrektor Pionu ECM

1100 - 1115

Przerwa

1115 - 1230

eDokument – w czym naprawdę pomaga ? panel dyskusyjny w wirtualnym pokoju. Doświadczenia urzędów: Miasta Stargard i Wieliczka oraz Gminy Czerwonak i Buczkowice
Paweł Pietraszko - Wdrożeniowiec systemów informatycznych
Dzień 2
02/10/2020r.

1000 - 1115

System eDokument2 – Elektroniczne Zarządzanie Dokumentami w Gminie, czyli EZD (w) JST
Paweł Pietraszko - Wdrożeniowiec systemów informatycznych

1115 - 1145

BIP/eUrząd/SPK – drogą do budowy interakcji z klientami urzędu
Przemysław Bryndza - Kierownik Działu Wdrożeń systemów ECM

1145 - 1215

Pracownicze Plany Kapitałowe – nowe wyzwanie w Gminie, nowy moduł w ofercie firmy Rekord
Jacek Łyszczek - Kierownik zespołu wdrożeń systemów Kadrowo-Płacowych